
Front Office Coordinator
- Utrecht
- € 30.000-45.600 per jaar
- Vast
- Voltijds
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor bezoekers, klanten en medewerkers, zowel persoonlijk als telefonisch/email.
- Beheren van de receptie en zorgen voor een professionele en gastvrije uitstraling.
- Coördineren van vergaderruimtes, planningen en interne communicatie.
- Ondersteunen van administratieve taken binnen verschillende afdelingen (archiveren, rapportages, reisarrangementen, kantoorbenodigdheden).
- Assisteren bij het onboarden van nieuwe medewerkers en bijhouden van HR-gerelateerde administratie.
- Behandelen van post, leveringen en andere kantoorlogistiek.
- Samenwerken met facilitair management om het kantoor efficiënt te laten functioneren.
- Bijdragen aan interne evenementen en initiatieven, en zo een positieve en inclusieve werkcultuur bevorderen.
- Eerdere ervaring in een front office-, administratieve of klantgerichte functie is een pré.
- Uitstekende communicatie- en sociale vaardigheden.
- Sterk in organiseren en multitasken.
- Proactieve, flexibele en oplossingsgerichte houding.
- Vloeiend in Nederlands (essentieel) en Engels, zowel in woord als geschrift.
- Ervaring met kantoorsoftware en digitale communicatiemiddelen.
- Een fulltime functie (32-40 uur per week) in een modern kantoor in Utrecht.
- Salaris van €2.500 tot €3.800 per maand, afhankelijk van ervaring.
- Pensioenregeling.
- Reiskostenvergoeding of tegemoetkoming in woon-werkverkeer.
- 25 vakantiedagen per jaar (plus officiële feestdagen).
- Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en trainingen.
- Een collegiale, vriendelijke en ondersteunende werkomgeving.
- Medewerkersactiviteiten en teambuilding.
- Flexibele werktijden waar mogelijk.