Management Assistent
Wooncompagnie.nl
- Hoorn, Noord-Holland
- € 3.351-4.536 per maand
- Vast
- Deeltijds
Je ondersteunt de directeur-bestuurder en de OR beleidsinhoudelijk en procesmatig in vraagstukken die de Wet op de Ondernemingsraad (WOR) raken. Ook assisteer je de directeur-bestuurder bij de vlekkeloze bediening van de Samenwerkende Huurdersorganisaties (SHO). Jij maakt de verbinding tussen de SHO en Wooncompagnie, legt contact met de commissies en haalt op wat er speelt. Hier mag je zelf vorm aan geven. Zo bouw je mee aan een sterke basis voor goede huurdersparticipatie.Je regelt vergaderingen met gemak
Zorgen voor een soepele vergaderplanning en goed voorbereide vergaderingen, daar draai jij je hand niet voor om. Hoofd- en bijzaken hou je makkelijk uit elkaar en informatie verwerk je snel. Je schrijft vlot notulen en verslagen.Je denkt mee en vooruit
Afspraak is afspraak en jij zorgt dat die wordt nageleefd. Je bewaakt de actiepunten en besluiten. Met gevoel voor (bestuurlijke) verhoudingen ondersteun je (gevraagd en ongevraagd) de bestuurder in zaken die raken aan de Wet op het overleg tussen huurders en verhuurder (de overlegwet) en aan afspraken uit de samenwerkingsovereenkomst met de SHO. Je zorgt ervoor dat stukken duidelijk, volledig en begrijpelijk zijn.Op deze tijden kunnen we zeker op je rekenen
Iedere donderdagochtend ben je aanwezig bij de onderlinge OR-vergadering, waarbij eens in de zes weken het overleg van de OR met de directeur-bestuurder plaatsvindt. Zes keer per jaar ben je bovendien op de woensdagavond beschikbaar voor de vergaderingen van de SHO. De overige tijd werk je voornamelijk zelfstandig op kantoor of vanuit huis.Wat neem je mee?
Je bent een ervaren Management Assistent met een afgeronde opleiding of je bent bereid een opleiding te volgen. Een opleiding tot Ambtelijk Secretaris is de ideale aanvulling voor deze functie. Je beheerst de Nederlandse taal tot in de puntjes en weet complexe teksten om te zetten in begrijpelijke taal (taalniveau B1). Je werkt nauwkeurig en neemt initiatief.Goede digitale vaardigheden, waaronder ervaring met Office 365 en ervaring met iBabs, zijn een pré.Wat bieden we jou:
- Een uitdagende baan in een maatschappelijke organisatie, waarin je verschil kunt maken en de werkzaamheden in de volle breedte kunt uitvoeren
- Samenwerken in een zelfstandige functie in een collegiale omgeving
- Een arbeidsduur van 20 uur per week en een salaris in Schaal G van de cao Woondiensten (tussen: € 3.351 - € 4.563 bruto bij 36 uur per week)
- Een persoonlijk loopbaanbudget voor ondersteuning in persoonlijke ontwikkeling en focus op je talenten: wat vind je leuk en waar ben je goed in?
- Een individueel keuzebudget (3% van je jaarsalaris) kun je flexibel inzetten voor bijvoorbeeld een sportabonnement of het kopen van extra verlofuren
- Mogelijkheid om flexibel én hybride te werken, met een budget om je werkplek thuis in te richten voor een bedrag van € 750 netto (over een periode van 5 jaar)
- Een pensioen dat staat als een huis bij Stichting Pensioenfonds voor Woningcorporaties (SPW)
- En de sfeer? Een werkplek waar collega's om elkaar geven en lol met elkaar hebben
- Ontmoetingen tussen collega's, jouw gezondheid en een fijne werksfeer vinden we belangrijk bij Wooncompagnie. Daarom bieden we je dagelijks een gezonde, verse lunch tegen een vergoeding van € 1,25 per dag, waarbij je met alle collega's samenkomt
- Voor deze functie is geen overwerkregeling van toepassing. SHO-vergaderingen en afstemming met commissieleden zijn meestal buiten reguliere kantooruren en in de cao Woondiensten valt dit onder de regeling verschoven werktijd. De arbeidsduur en het salaris zijn hierop aangepast.
Wooncompagnie hecht groot belang aan diversiteit, onze deur staat open voor iedereen. Juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere woningcorporatie te zijn. Draag je volkshuisvesting een warm hart toe en is de rol van Management Assistent jou op het lijf geschreven? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. Ook als je niet aan alle punten voldoet, maar denkt dat deze rol bij jou past, nodigen we je uit om te solliciteren. Laat ons weten hoe jij met jouw unieke persoonlijkheid waarde kunt toevoegen aan Wooncompagnie.Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Jelle van Ooijen, voorzitter OR (088 17 18 179) of Wiesje van der Weide, directeur-bestuurder (088 17 18 333).Wil je reageren?
Ben je enthousiast geworden over deze functie, aarzel dan niet en reageer. Motiveer jouw sollicitatie in een korte brief met uitgebreid curriculum vitae. Je kunt je sollicitatie vóór 18 september 2025 sturen aan .De kennismakingsgesprekken vinden plaats op woensdagochtend 24 september en maandagmiddag 29 september 2025. Handig als je hier alvast rekening mee houdt in je agenda.Acquisitie op deze vacature is niet gewenst.Vereiste vaardighedenAndere banen die je misschien leuk vindt
- @
- @
- @
- @ Gemeente Barneveld
- @ Rhenam Wonen
- @
- @
- @
- Voornaam*
- Achternaam*
- E-mailadres*
- Telefoonnummer
- Upload je cv*
- Motivatiebrief
- Algemene voorwaarden / Privacy beleid*
- a href="https://www.werkaanwonen.nl/privacybeleid/" target="_blank"
/a
' id='choice_3_6_1' /> Ik ga akkoord met deSolliciteer op deze vacatureVoornaam: *Achternaam: *E-mail: *Telefoon:Hervatten *Drop a resume file or click to upload.To upload file size is (Max 5Mb) and allowed file types are (.tekst, .doc, .docx, .pdf)orMotivatiebrief:Solliciteer op deze vacature blehVoornaam: *Achternaam: *E-mail: *Telefoon:Hervatten *Drop resume file or click to upload.To upload file size is (Max 5Mb) and allowed file types are (.tekst, .doc, .docx, .pdf)orMotivatiebrief:Vacature-alertAccount ActiverenBefore you can login, you must active your account with the code sent to your email address. If you did not receive this email, please check your junk/spam folder. to resend the activation email. If you entered an incorrect email address, you will need to re-register with the correct email address.
WerkaanWonen