
VAS Marketeer Security
- Utrecht
- € 4.700-5.800 per maand
- Vast
- Deeltijds
- Je bent analytisch. Hoofd- of bijzaak? Dat verschil zie jij meteen. Je komt makkelijk tot de kern en houdt tegelijk het overzicht.
- Je bent part of the team. Jij bent een sociaal dier en doet moeite voor je collega's. Ook als je daarvoor je eigen belangen opzij moet zetten.
- Je denkt commercieel. Jij ziet overal zakelijke kansen en hebt het lef om ervoor te gaan.
- Je neemt initiatief. Afwachten? Niks voor jou. Als jij een kans ziet, ga jij eropaf. Je komt vaak als eerste met een idee of voorstel.
- Je wilt presteren. Jij weet wat je wilt, en hoe je het wilt bereiken. Daarvoor geef je alles. Zit het tegen? Jij geeft niet op en zet een tandje bij.
- Je bent in control. Doelen zijn er om behaald te worden, daar zorg jij wel voor. Je delegeert, houdt overzicht en plant realistisch.
- Bruto maandsalaris tussen € 4.700 en € 5.800 met groeiperspectief.
- Benefit Budget van 14,95% (incl. vakantiegeld) bovenop je brutosalaris. Laat het uitbetalen, koop extra vakantiedagen of spaar het op. De keuze is aan jou.
- NS-Business Card naar keuze. Ook om privé gratis eersteklas mee te reizen.
- Telefoon met Vodafone-abonnement. Ook voor privégebruik.
- Unlimited Learning: onbeperkt toegang tot duizenden trainingen en opleidingen.
- Jaarlijkse bonus, afhankelijk van het bedrijfsresultaat.
- Keuze om 2 á 3 dagen vanuit huis te werken in plaats van op kantoor, plus een internetvergoeding.
- Een aangepaste werkplek of flexibele werktijden als jouw fysieke of mentale uitdaging daarom vraagt.
- Meedoen met onze maatschappelijke projecten, zoals Online Masters of de Footprint Challenge.
- Pensioenregeling, met de optie om zelf extra bij te sparen.
- Korting op producten en diensten van Vodafone en Ziggo.
- Voordeel op o.a. je sportabonnement en kinderopvang.
- Strategieontwikkeling: Bepaal de marketingstrategie voor onze security-producten, gebaseerd op marktinzichten, concurrentieanalyses en klantbehoeften.
- ampagnebeheer: Ontwikkel en voer marketingcampagnes uit, van concept tot uitvoering, met oog op maximale conversie en merkbekendheid.
- Datagedreven aanpak: Analyseer prestaties van campagnes en pas strategieën aan op basis van inzichten en data om resultaten te optimaliseren.
- Samenwerking: Werk nauw samen met interne teams en externe partners om campagnes en messaging consistent en impactvol te maken.
- Adviseren: Adviseer over het versterken van ons Security-portfolio aan de hand van klantinzichten en nieuwe markttrends.
- Een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in Marketing, Communicatie, Bedrijfskunde of een vergelijkbare richting.
- Minimaal 2 jaar en maximaal 5 jaar werkervaring in marketing, bij voorkeur binnen technologie, telecom of security.
- Ervaring met het ontwikkelen van marketingcampagnes en het inzetten van online en offline kanalen.
- Een goed analytisch vermogen; ervaring met tools zoals Google Analytics of Power BI is een pre.
- Een proactieve en samenwerkingsgerichte houding.
- De kans om te werken in een dynamische, innovatieve organisatie waar veiligheid centraal staat.
- Ruimte om jezelf professioneel te ontwikkelen met toegang tot trainingen en opleidingen.
- Een hecht team en een inspirerende werkomgeving waarin jouw ideeën het verschil maken.
- Een aantrekkelijk salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Hybride werken, met de flexibiliteit om deels thuis en deels op kantoor te werken.