Stage Marketing & Communicatie
Albert Heijn
- Zaandam, Noord-Holland
- Training
- Voltijds
Als stagiair(e) lever je een directe bijdrage aan marketing en communicatie uitingen van Albert Heijn . Dat doe je niet alleen, maar samen met jouw collega’s van het marketing- of communicatieteam. Je ondersteunt de marketing of communicatiemanager bij het analyseren- en interpreteren van de marketing cijfers en het beoordelen van communicatiemiddelen. Op basis van de cijfers worden er marketing uitingen uitgezet. Daarnaast zal je binnen communicatie bezig zijn met het schrijven van content en het doorvoeren hiervan naar communicatie uitingen. Hierbij draait het allemaal om het triggeren van de klant, denk aan een bonusfolder, reclame etc. Binnen Marketing & Communicatie ga je aan de slag met:
- Het evalueren en verbeteren van (online)campagnes.
- Relevante, converterende content maken voor miljoenen klanten.
- Doorlopend contact houden met verschillende afdelingen binnen Albert Heijn.
- Het schakelen veel met stakeholders, van marketing en sales tot aan digitale ontwikkelaars, media en reclame bureaus.
- Meedraaien in het ontwikkelen en uitwerken van diverse (campagne-)materialen, coördineren van content en het beoordelen van materialen van interne en externe leveranciers.
- Het schrijven van teksten voor verschillende kanalen zoals social media, onze Albert Heijn website en emailmarketing, die aansluiten bij de doelgroep.
- Een interessante en veelzijdige stageplaats op het hoofdkantoor van Albert Heijn voor 5/6 maanden.
- Een stage met veel verantwoordelijkheid, waarbij je écht werkervaring opdoet.
- Een stagevergoeding (€500 per 4 weken) plus reiskostenvergoeding.
- Gezellige borrels en (netwerk)events met alle stagiairs binnen ons hoofdkantoor.
- Een inclusieve omgeving waarin je je op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak continu kan blijven ontwikkelen.
Met onze 125.000 collega’s vullen we elke avond ruim zes miljoen borden. En als het aan ons ligt, doen we dat binnenkort ook samen met jou als onze nieuwe sStagiair(e). Zeker als je leergierigheid en een proactieve houding naar Albert Heijn meebrengt. Ook:
- Ben je momenteel bezig met een opleiding op hbo/wo niveau, bijvoorbeeld op het gebied van marketing/ communicatie/ communicatie & multimedia design, of aanverwant.
- Kennis van Excel.
- Je bent thuis in de Nederlandse taal.
- Ervaring met onze winkelorganisatie is een flink pluspunt, maar zeker geen vereiste.
- Als je, net als wij, passie voor retail combineert met een flinke dosis enthousiasme, helemaal top!
- Iemand die enthousiast is en het leuk vindt om in een team te werken.
- Een echte aanpakker; jij bent niet vies van hard werken en zorgt ervoor dat je een opdracht op tijd aanlevert.
- Flexibel genoeg om te werken in een dynamische omgeving.
- Iemand die zich van nature verplaatst in de klant en initiatief neemt.
Albert Heijn vult met 125.000 collega’s, verdeeld over ruim 1.250 winkels in Nederland en Vlaanderen, acht home shop centers, zes distributiecentra en ons hoofdkantoor elke avond ruim zes miljoen borden. Bij Albert Heijn geloven we dat eten en drinken een essentiële rol speelt bij de grote uitdagingen in de maatschappij. Het levert een belangrijke bijdrage aan een gezonde levensstijl, het verbindt mensen en draagt bij aan een beter klimaat en daarmee een duurzame samenleving. Onze missie is dan ook: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.Ben jij er klaar voor om deze missie samen waar te maken?
Klik op de sollicitatiebutton om te solliciteren. Dat kan ook als je nét niet alle artikelen van ons boodschappenlijstje in huis hebt. Wil je liever eerst meer weten? Neem contact met ons op!.