
Administratief medewerker Pensioen en inkomensverzekeringen (32-40 uur) te Amsterdam
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Een dienstverband van 32 tot 40 uur per week (in overleg).
- Een prettige en informele werksfeer in een ambitieus team.
- Uitstekende toekomstperspectieven binnen een groeiende organisatie.
- Een modern kantoor in hartje Rotterdam, goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
- Bij gebleken geschiktheid bieden we graag een contract voor onbepaalde tijd.
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Een goed pensioen
- 24 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)
- 4 ATV-dagen (op basis van een 40-urige werkweek)
- Thuiswerkvergoeding
- Een telefoon van de zaak
- Deelname aan onze fietsregeling
Klap is een professioneel adviesbedrijf op het gebied van pensioenen en verzekeringen (Schade, Inkomen, Zorg), gericht op de zakelijke markt. Wij ontzorgen ondernemers en ondernemingen op het gebied van bedrijfszekerheid en bedrijfscontinuïteit. Onze medewerkers houden zich bezig met advies, bemiddeling en beheer. Op onze site www.klap.com vind je meer informatie. Wij zijn in de afgelopen jaren sterk gegroeid en naar verwachting zet dit zich door. In verband hiermee, en vanwege de wens om onze relaties actief met raad en daad terzijde te staan, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die wil meewerken aan de groei van ons bedrijf. Onze voorkeur gaat uit naar een fulltime dienstverband, maar 32 uur is ook bespreekbaar.Jouw taken en verantwoordelijkheden
- Je werkt samen met collega’s aan de administratie van pensioen- en inkomensregelingen.
- Je verzorgt het polisbeheer, zoals het verwerken van mutaties, restituties en het uitvoeren van administratieve controles – ook voor schadeverzekeringen.
- Je ondersteunt onze relatiebeheerders en adviseurs bij commerciële activiteiten en relatiebeheer.
- Je onderhoudt telefonisch en per e-mail contact met verzekeraars en klanten.
- MBO+ werk- en denkniveau.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- basiskennis van het Engels is een pré.
- Je hebt ervaring met MS Word en Excel.
- Je werkt nauwkeurig, bent een echte teamspeler en denkt in oplossingen.
- Je bent bereid om relevante vakdiploma’s te behalen (indien nog niet in bezit).
Herken je je jezelf in dit profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar ons toe. We kijken uit naar jouw sollicitatie! , of via de rechterkolomLocatie
AmsterdamSolliciteer op deze vacatureE-mailNaam *Bericht *Upload *Solliciteer nuNieuwste vacaturesWil jij bijdragen aan vertrouwen en kwaliteit in de verzekeringsketen? Heb je een scherp oog voor details én het grotere geheel? Dan ben jij misschien de professional die wij zoekenVolmachtbeheer, AuditorLimburg, Zuid-HollandVerzekeringenIn overleg23 juli 2025Burgemeester de Raadtsingel 65, 3311 JG Dordrecht, NederlandBen jij nauwkeurig, technisch onderlegd en krijg je energie van een goed ingericht verzekeringsproduct? Werk je graag projectgericht en op het snijvlak van verzekeringsinhoud en IT? Dan is dit jouw kans!ProductmanagerLimburg, Zuid-HollandVerzekeringenIn overleg23 juli 2025Burgemeester de Raadtsingel 65, 3311 JG Dordrecht, NederlandWil jij regie voeren op processen die bijdragen aan een gezonde en betrouwbare verzekeringsketen? Werk je graag samen met verzekeraars, volmachten en collega's op inhoud én resultaat? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven.Volmachtbeheer, AuditorLimburg, Zuid-HollandVerzekeringenIn overleg23 juli 2025Burgemeester de Raadtsingel 65, 3311 JG Dordrecht, NederlandAls binnendienstmedewerker op onze hypotheekafdeling ben je het eerste aanspreekpunt voor de financieel adviseurs waarmee onze organisatie samenwerkt en voor de geldverstrekkers en overige aanbieders van financiële producten.