
Supervisor Customer Service
- Sevenum, Limburg
- Vast
- Voltijds
Time Type: Full TimeMove forward als Supervisor Customer Service bij DSV in VenloSta jij bekend om jouw betrokkenheid, verantwoordelijkheidsgevoel én sterke leiderschapskwaliteiten? Heb je affiniteit met logistiek en ga jij iedere dag opnieuw de uitdaging aan om de beste klantbeleving te realiseren voor onze klanten? Dan is dit jouw kans, om als customer service supervisor bij DSV aan de slag te gaan!Jij krijgt het voor elkaarTevreden klanten, zowel intern- als extern, dat is het doel dat jij samen met jouw team iedere dag opnieuw nastreeft: jij werkt eraan mee.Hoe je dit doet? Jouw team vervult een centrale rol tussen de aan jouw toegewezen klanten en onze interne afdelingen. Samen met jou team zorg je ervoor dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het totale logistieke proces. Door verschillende administratieve taken en planningsactiviteiten op te pakken, waarborg jij samen met jouw team dat aan de specifieke wensen en afspraken van de klant wordt voldaan.In deze functie ben je, samen met je collega supervisor, verantwoordelijk voor het leiden van twee teams, en rapporteer je aan de site manager. Dit krijg jij voor elkaar door het:
- voorbereiden en uiteindelijk uitvoeren van MBR's samen met de klanten;
- operationeel / tactisch overleg met de klant over performance en dagelijkse gang van zaken;
- plannen/verdelen van werkzaamheden, coachen en begeleiden van medewerkers, voeren van werkoverleg. Daarnaast ligt jouw focus bij het verder ontwikkelen en cross-trainen van jouw team;
- voeren van resultaat- en beoordelingsgesprekken:
- constructief samenwerking met jou collega customer service supervisor.
- aantoonbare ervaring binnen een customer service omgeving, ervaring binnen de logistiek is een pré;
- enige ervaring met leidinggeven, in bijvoorbeeld een senior customer service rol, als customer service team lead óf vergelijkbaar;
- je staat sterk in je schoenen, kent een grote mate van ondernemerschap en bent een echte verbinder. Je toont uiteraard betrokkenheid en acteert altijd vanuit een klantgerichte rol;
- kunt communiceren op alle levels in Engelse taal. Spreekt je daarnaast ook Nederlands óf andere talen? Dan is dat zeker een pré.
- een salaris afgestemd op kennis en ervaring die jij meebrengt;
- een professionele en informele werkomgeving waar jouw stem telt;
- 24 vakantiedagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
- een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%;
- toegang tot kennis en training via onze DSV Academy. Zo kan jij groeien en invloed uitoefenen op jouw carrière pad.