
On-Site Support Medewerker – Alliander
- Amsterdam, Noord-Holland
- € 2.500-3.500 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- Ondersteunen: Bied on-site support en help collega’s zowel in het Nederlands als Engels.
- Vragen beantwoorden: Los technische en functionele vragen op en geef direct advies over IT-producten.
- Systeembeheer: Voer beheertaken zelfstandig uit en stem af met andere werkprocessen.
- Communiceren: Afstemmen met vestigingen en servicegesprekken voeren om IT-dienstverlening te optimaliseren.
- Verbeteren: Denk actief mee over verbeteringen en initieer veranderingen die de klanttevredenheid verhogen.
- Audio & video ondersteuning: Help collega’s bij online meetings en AV-apparatuur.
- Salaris tussen €3.500 en €4.500 (o.b.v. Ervaring).
- Minimaal 32 uur, flexibele werktijden & hybride werken.
- Bijdrage aan het energienet van de toekomst.
- Doorgroeimogelijkheden en trainingen.
- Werken in een innovatief team.
- Geen dag is hetzelfde!
- Rijbewijs B is mooi meegenomen.
- Minimaal Mbo-3/Mbo-4 werk- en denkniveau met opleiding in de richting van ICT.
- Rijbewijs B.
- Sterk probleemoplossend vermogen, je verrast graag gebruikers met jouw expertise.
- Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk, representatief en klantgericht.
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Hebt ervaring met het verlenen van technische support.
- Je hebt een initiatiefrijke mindset en de drive om jezelf en de dienstverlening continu te verbeteren.
- PRE: Kennis en ervaring van IT-processen, en bij voorkeur ervaring met ServiceNOW.
- PRE: Kennis van en ervaring met Agile werkvormen zijn een pré.
- Ondersteunen: Bied on-site support en help collega’s zowel in het Nederlands als Engels.
- Vragen beantwoorden: Los technische en functionele vragen op en geef direct advies over IT-producten.
- Systeembeheer: Voer beheertaken zelfstandig uit en stem af met andere werkprocessen.
- Communiceren: Afstemmen met vestigingen en servicegesprekken voeren om IT-dienstverlening te optimaliseren.
- Verbeteren: Denk actief mee over verbeteringen en initieer veranderingen die de klanttevredenheid verhogen.
- Audio & video ondersteuning: Help collega’s bij online meetings en AV-apparatuur.
- Salaris tussen €3.500 en €4.500 (o.b.v. Ervaring).
- Minimaal 32 uur, flexibele werktijden & hybride werken.
- Bijdrage aan het energienet van de toekomst.
- Doorgroeimogelijkheden en trainingen.
- Werken in een innovatief team.
- Geen dag is hetzelfde!
- Rijbewijs B is mooi meegenomen.
- Minimaal Mbo-3/Mbo-4 werk- en denkniveau met opleiding in de richting van ICT.
- Rijbewijs B.
- Sterk probleemoplossend vermogen, je verrast graag gebruikers met jouw expertise.
- Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk, representatief en klantgericht.
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Hebt ervaring met het verlenen van technische support.
- Je hebt een initiatiefrijke mindset en de drive om jezelf en de dienstverlening continu te verbeteren.
- PRE: Kennis en ervaring van IT-processen, en bij voorkeur ervaring met ServiceNOW.
- PRE: Kennis van en ervaring met Agile werkvormen zijn een pré.