
Crediteuren medewerker
- Amstelveen, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Verwerkt financiële mutaties en legt onderliggende gegevens vast binnen de financiële administratie, waaronder crediteurenadministratie en crediteurenbeheer
- Ontvangt inkoopfacturen en controleert deze op juistheid de conform intern gemaakte afspraken en hierbij lettend op gestelde wet- en regelgeving
- Ziet toe op het proces van het accorderen en autoriseren van de ingekomen facturen i.v.m. tijdige betaling conform leveranciers afspraak
- Het verwerken van onkostendeclaraties en creditcarduitgaven
- In correct inboeken van kosten incl. de werkkostenregeling en de vastlegging van beperkt fiscaal aftrekbare kosten
- Verzorgt wekelijks voor tijdige betaalbaar stellen van crediteuren, belastingen, uitvoeringsinstanties en pensioenuitvoerders middels betaaladvieslijsten
- Draagt verantwoordelijkheid voor het vastleggen de G-rekening voor leveranciers waarbij de wet ketenaansprakelijkheid van toepassing is
- Draagt zorg voor het inleren van facturatiegegevens in het geautomatiseerde inkoopsysteem.
- Draagt zorg voor P2P periodieke afsluitingswerkzaamheden
- Voert controlerende werkzaamheden uit met betrekking tot de correctheid, volledigheid en tijdigheid van de administratieve verwerking
- Voert in geval van foutieve transacties handmatige correctieve berekeningen uit
- Draagt zorg voor een volledige en juiste periodieke afsluiting met betrekking tot de kostenverantwoording en is medeverantwoordelijk voor het correct en tijdig opstellen van de financiële rapportages
- Stelt correspondenties op, gericht aan in- of externe betrokkenen, betreffende de administratieve afhandeling
- Stelt op verzoek specifieke financiële overzichten samen ten behoeve van de crediteurenadministratie en beheert en controleert tussenrekeningen
- Gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke en gevoelige informatie
- Kennis van bedrijfsadministratie, de administratieve organisatie en de binnen de financiële administratie in gebruik zijnde computerapplicaties
- Ervaring op het gebied van financiën, en bij voorkeur een afgeronde Praktijk Diploma Boekhouden of een MBO 3 opleiding Bedrijfsadministratie
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Voert zelfstandig de werkzaamheden uit waarvoor hij/zij verantwoordelijk is
- Levert verbetervoorstellen m.b.t. werkwijzen, procedures, processen en toegepaste methodes aan en voert deze uit
- Basiskennis van Excel
- Kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Kennis van relevante wet- en regelgeving, procedures en bepalingen
- Salaris: € 3.000 - € 3.400 op basis van 40 uur en ervaring/opleidingsniveau
- Een kantooromgeving met een 5-star beleving, inclusief een eigen bedrijfsrestaurant en uitstekende faciliteiten
- Een informele en dynamische cultuur waarin teamwork en persoonlijke ontwikkeling voorop staan
- 25 vakantiedagen (mogelijkheid tot 27 na 1 jaar) en ondersteuning voor een thuiswerkplek
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km of volledige OV-dekking
- Doorgroei perspectief binnen de organisatie, tailor made op jouw ambities en wensen
- Gezellige teamuitjes, meetings en een jaarlijks bedrijfsfeest