The Hospitality Recruiters is opzoek naar een Assistent Manager HorecaBen je klaar om een bijdrage te leveren aan de verdere groei en ontwikkeling van een dynamische horecagroep? Dan maken we graag kennis met je!Onze opdrachtgever is een toonaangevende horecagroep die zich succesvol bezighoudt met het beheren van een brede diversiteit aan horecabedrijven, voornamelijk in de Randstad en omgeving Utrecht. De bedrijven binnen deze groep hebben elk een unieke identiteit en zijn bekend om hun bijzondere locaties, uitstraling, en focus op gastgerichtheid. Wat deze horecagroep echt onderscheidt, is de inzet van meer dan 700 medewerkers die, met hun vakkennis en passie, dagelijks zorgen voor een onvergetelijke ervaring voor alle gasten.Dit restaurant is de plek waar iedereen samenkomt om te genieten van onze heerlijke gerechten & wijnen met een knipoog naar de Italiaanse keuken. Je stapt bij ons binnen en er is altijd reuring. Houd jij van een sfeervolle, huiselijke werkomgeving waar het team voelt als jouw tweede familie? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.Whats in it for you?De zekerheid van werken bij een grote organisatie maar de gezelligheid van een familiebedrijfEen goed pensioen, zodat je op je oude dag nog steeds lekker kunt genieten van de horecaRuimte voor persoonlijke ontwikkeling, trainingen en opleidingenGratis paddelen bij PEAKZ!20% personeelskorting als je in je vrije tijd bij een van onze zaken komt eten of een drankje komt doenEen leuk team met gezellige collega’s, die naast werk ook leuke dingen ondernemenGeen dag is hetzelfde. Je checkt bijvoorbeeld of de bezetting klopt met de verwachte drukte en kijkt of alles goed is klaargezet, zodat diensten vlekkeloos verlopen. Ook denk je mee met je medewerkers, waardoor ze met plezier hun werk blijven doen. Je ontvangt gasten, bent het gezicht van het restaurant en houdt overzicht. Dat laatste betekent onder andere dat je bestellingen doet, contact houdt met leveranciers en roosters maakt. Aan het einde van de dag plof je samen met je team neer met een heerlijk drankje, voor de binding (lees: gezelligheid!).Wat zijn je verantwoordelijkheden?Samen met je collega-assistent-manager en de chefkok geef je leiding aan de medewerkers van het restaurant en rapporteer je aan de manager van de DrieharingstraatJe begeleidt, stimuleert en coacht je medewerkers, bijvoorbeeld door ontwikkel- en functioneringsgesprekken te voerenJe vraagt medewerkers (en kijkt zelf) waar de knelpunten zitten en zoekt daar enthousiast oplossingen voorJe ziet erop toe dat je medewerkers alle regels naleven op het gebied van arbo, hygiëne en veiligheidJe administratie is tiptop in orde, zodat alle gegevens en rapportages op tijd bij het management belandenJe bouwt een geweldig team waarmee je voor uitstekende resultaten zorgtWat wordt er van je verwacht?Je denkt en werkt als een hbo’erJe hebt zeker 2 jaar ervaring met leidinggeven in de horecaJe vindt het geen probleem om ‘s avonds en in het weekend te werken. Gezellig juist!Samen met het managementteam ruik (en proef) je niet alleen de heerlijke Italiaanse gerechten, maar ook kansen en trends in de markt. Zo zorg je steeds weer voor geweldige nieuwe lunches en dinersJe bent een gastvrij en gezellig voorbeeld voor je medewerkers en zet ze samen met de gasten op de eerste plaatsJe zorgt voor eenheid binnen je team, hoe divers het ook is. 1 team, 1 taak!Je weet alles van bedrijfsregels, richtlijnen en geldende wetten en regelsJe bent pas tevreden als je medewerkers en gasten blij de deur uitgaanThe Hospitality Recruiters Profiteer van onze ervaring en expertise in de hospitality. Wij begeleiden jou naar je ideale hospitality baan!Heb jij je weleens afgevraagd waarom een topsporter een zaakwaarnemer in de hand neemt? Om het maximale uit zijn carrière te halen en om de onderhandelingen over te laten aan een professional die jouw belangen vooropstelt en zich niet laat leiden door emoties. The Hospitality Recruiters is jouw ideale zaakwaarnemer. Duik direct in ons aanbod en ontdek de vacatures op onze . Jouw ideale baan is dichterbij dan je denkt!