Back Office medewerker personeelszaken
Het Opstapje
- Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Aanmelden van nieuwe medewerkers en up-to-date houden van personeelsdossiers.
- Zorgvuldig verstrekken en afhandelen van arbeidscontracten.
- Ondersteunen bij aanbestedingen en zorgdragen voor een nauwkeurige administratie.
- Het opstarten van dossiers voor nieuwe cliënten en verwerken van alle bepalingen/beschikkingen.
- Verantwoordelijk voor het beheren van de kantooragenda en bewaken van deadlines en lopende afspraken.
- Het rondkrijgen van financiering voor nieuwe cliënten en opvolgen van maatwerkcontracten, die per gemeente kunnen variëren.
- Monitoren en bijhouden van beschikkingen die aflopen en zorgen voor verlenging waar nodig.
- Verwerken van beschikkingen en zorgdragen voor correcties, inclusief het aanvragen van nieuwe bepalingen.
- Dagelijkse vragen van medewerkers beantwoorden over systemen, zoals ZilliZ, het aanvragen van documenten en beschikbaarheid van uren in casussen.
- Je bent accuraat en weet van aanpakken.
- Je hebt ervaring met administratieve systemen en kunt snel schakelen tussen verschillende taken.
- Communicatief sterk en klantgericht met een scherp oog voor detail.
- MBO+ of HBO-diploma in Human Resource Management, Personeelszaken, Bedrijfsadministratie of een vergelijkbare richting.
- Ervaring of affiniteit met administratieve processen binnen een zorgorganisatie is een pré.
- Kennis van personeels- en cliëntensystemen, zoals ZilliZ, is een voordeel.
- Doorgroeimogelijkheden
- Salaris marktconform loondienst / in overleg