Tweedelijns Support Engineer

Esprit ICT

  • Hoevelaken, Gelderland
  • Contract
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Bij Esprit ICT staat vakmanschap centraal: we werken met passie en toewijding aan onze doelen. Dat betekent dat iedereen eigenaarschap neemt en verantwoordelijkheid voelt voor het resultaat. We geloven in open, duidelijke communicatie, waarbij samenwerking soepel en transparant verloopt. Tegelijkertijd hechten we veel waarde aan een warme en betrokken werksfeer, waar iedereen zich gezien en gesteund voelt.Yourizon, onderdeel van Esprit ICT Groep, is dé toonaangevende IT-dienstverlener die zorginstellingen helpt om de kwaliteit van hun zorg te verbeteren door middel van innovatieve technologische oplossingen. Onze missie is om met slimme IT-oplossingen zorgorganisaties te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van patiëntenzorg. Op dit moment zoeken we een ervaren skilled support engineer die complexe problemen van onze klanten zowel on-site als remote kan oplossen.Aan de slag als 2e lijns Support EngineerAls 2e lijns support engineer ben je verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van technisch complexe infrastructuren op het gebied van zorgdomotica en -alarmering bij onze klanten in met name de Care en Cure. Een erg belangrijke functie omdat onze klanten zich bevinden in een kritische sector waar zorg verleend wordt en waarbij de techniek centraal staat om deze zorg te kunnen verlenen. De focus ligt hierbij dus ook op de verbetering van continuïteit, veiligheid en functionaliteit van techniek in de zorg.Binnen de functie is het belangrijk dat je echt een teamspeler bent. Je komt terecht in het operations team, waarbij samenwerking en goede communicatie erg belangrijk is. Vanuit het operations team werken we niet alleen vanachter onze computer. We gaan ook vaak naar onze klanten toe om op locatie de problemen op te lossen.We zoeken iemand die de juiste vragen kan stellen aan de klant, om deze vervolgens te vertalen naar een technische oplossing. Onze klanten hebben techniek vaak niet als hoofdtaak dus is het belangrijk dat je hun op de juiste manier kan meenemen in het probleem en de oplossing.Wat neem je mee?In de basis houden we ons bezig met zorgalarmering, telecom en netwerkinfrastructuren. In de rol van support engineer lever je zowel on-site als remote support en kom je dus zowel met software als hardware in aanraking. In de basis zoeken we een senior boven de 5 jaar ervaring die bij voorkeur ervaring heeft met:Windows en LinuxMDM oplossingenKennis van Ascom Systemen, IQ Messenger, Mobotix, Televic Aqura en/of LynxVMWareFirewalls, routers, switches en access pointsTelecom systemen (Mitel)Verder zoek we iemand die:Analytisch is ingesteld en snel problemen kan identificeren
en oplossenLeergierig isZowel zelfstandig als in teamverband kan werkenLiever de telefoon oppakt dan een mail verstuurdErvaring heeft met escalatiemanagement,Bereid om eens per 2 maanden storingsdiensten te draaienWat krijg je ervoor terug?Een aantrekkelijk salarisLeaseauto of ruime regeling voor eigen vervoerLaptop en telefoon van de zaakPensioenregelingGezamenlijke lunch op kantoorRuime opleidingsmogelijkhedenAlle tools die nodig zijn om jouw werk goed uit te voerenNog even over YourizonYourizon is dé toonaangevende IT-dienstverlener die zorginstellingen helpt om de kwaliteit van hun zorg te verbeteren door middel van innovatieve technologische oplossingen. Onze missie is om met slimme IT-oplossingen zorgorganisaties te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van patiëntenzorg.Yourizon biedt een breed scala aan producten, diensten en oplossingen voor verschillende ICT- gerelateerde vraagstukken. Door onze focus op informatie, communicatie en technologie, bestrijken wij meerdere gebieden. Dit maakt ons de enige échte systemintegrator in Nederland voor de zakelijke markt. Ons specialisme zit met name in de Zorg-, Educatie- en Hospitalitysector en de zakelijke dienstverlening.Met in totaal 85 collega’s zijn we als business unit onderdeel van de Esprit ICT groep, met ongeveer 600 medewerkers onderverdeeld over 10 locaties in Nederland.

Esprit ICT