Relatiebeheerder bij kleinschalig kantoor

Rousch

  • Sliedrecht, Zuid-Holland
  • Vast
  • Voltijds
  • 30 dagen geleden
Relatiebeheerder - Functie omschrijvingJe gaat jezelf binnen de functie van Relatiebeheerder onder meer bezighouden met de volgende werkzaamheden:
  • Het adviseren van de klant en zorgdragen voor een goed klantcontact;
  • Het verzorgen van jaarrekeningen en tussentijdse financiële rapportages;
  • Financiële zaken begeleiden en controleren, op kantoor of op locatie bij de klant;
  • Het verzorgen van aangiften OB, IB en vennootschapsbelasting.
BedrijfsprofielHet betreft een kleinschalig administratiekantoor, opgericht in 2003 met 3 eigenaren, in de omgeving van Sliedrecht. De klanten zijn voornamelijk afkomstig uit de bouw, productie en een aantal ZZP'ers. Het kantoor biedt diverse diensten aan waaronder, financiële- en salarisadministratie, jaarrekeningen en advisering. Zo'n 70% van deze klanten zijn gevestigd in de regio. Op dit moment zijn er 15 medewerkers werkzaam, maar de ambitie is om uit te breiden naar zo'n 20 tot 25 medewerkers. Als Relatiebeheerder kan je hier rekenen op een informele, gemoedelijke werksfeer en een afwisselende baan met werktijden die flexibel in te delen zijn.Relatiebeheerder - Functie eisenJe komt in aanmerking, wanneer je voldoet aan onderstaande:
  • Je hebt minimaal 5 jaar recente werkervaring als Relatiebeheerder;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van Unit4, pré;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je werkt goed zelfstandig en bent klantgericht;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Sliedrecht.
Rousch is gespecialiseerd in vacatures binnen de accountancy.
Voor meer interessante vacatures kijk op enRousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.

Rousch