Vacature in Amersfoort: IT Helpdeskmedewerker | 32 uur – 40 uur | SaaS

CareerValue

  • Amersfoort, Utrecht
  • € 2.600-3.400 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 16 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
ID:9209-77520De Organisatie:Gedreven IT Helpdeskmedewerker gezocht!Deze organisatie ontwikkelt volledig in eigen beheer een innovatieve SaaS-applicatie waarmee toonaangevende bedrijven uit diverse branches hun betalingsprocessen soepel en succesvol kunnen afhandelen.Het team bestaat inmiddels uit zo’n 80 collega’s. Er heerst een informele en open werksfeer, waarin veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief. Flexibiliteit staat centraal: medewerkers werken grotendeels vanuit huis en het is zelfs mogelijk dit structureel te blijven doen. Dankzij de optimale balans tussen werk en privé kent de organisatie een zeer laag personeelsverloop. Werken bij dit bedrijf betekent dus niet alleen bijdragen aan een sterk product, maar ook onderdeel zijn van een prettige en stabiele werkomgeving!De Functie:Als IT Helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor hun klanten. Wanneer zij problemen ervaren, ben jij degene die hen helpt om snel en efficiënt een oplossing te vinden. Je begint met het stellen van gerichte vragen om het probleem helder te krijgen en probeert dit vervolgens zo snel mogelijk op te lossen.Je werkt nauw samen met je team om ervoor te zorgen dat elk probleem op de juiste manier wordt behandeld. Als 1e-lijns IT Helpdeskmedewerker los je de eerste en meest voorkomende problemen zelf op. Wanneer een probleem complexer blijkt te zijn en verdergaande expertise vereist, zet je dit door naar het 2e-lijns team, dat de verdere afhandeling op zich neemt.Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en zorgt ervoor dat hun klanten altijd de hulp en ondersteuning krijgen die ze nodig hebben.Gevraagd Profiel:
  • Je hebt minimaal een afgerond mbo-niveau 4 opleiding
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring als IT Helpdeskmedewerker
  • Je hebt kennis en ervaring met Microsoft omgevingen
  • Je hebt kennis en ervaring met ITIL
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je beheerst de Nederlandse goed
Arbeidsvoorwaarden:
  • Een goed salaris tussen de 2500 euro en 3500 euro per maand op basis van 40 uur p.w, afhankelijk van je kennis en ervaring
  • 27 vakantiedagen
  • Pensioenopbouw;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Een gezellig en professioneel team;
  • Een technisch uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden.
Interesse in deze IT Helpdeskmedewerker vacature? Neem dan contact op met Mauricio Akerina via mauricio@careervalue.nlSalaris:2600 – 3400 euroUren per weekFulltime (32-40 uur)Functie met:Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaatsSpecialisatie:Support helpdeskGerelateerd:Software support specialist, Helpdesk, 3de lijns, 2de lijns, Support, VacatureOrganisatie Eigenschappen:bedrijfseigen softwarebank of verzekeraarthuiswerken mogelijk

CareerValue