
Manager Marketing Technologie Platformen
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Vertalen van klantbehoeften naar technische en strategische oplossingen binnen het domein van personalisatie en klantdata
- Leiden van multidisciplinaire teams in de implementatie van Customer Data, Personalisatie en/of Campagne Automatisering platformen
- Adviseren van klanten over datagedreven marketingstrategieën en de inzet van data gedreven personalisatie
- Coördineren van stakeholders aan klantzijde én intern, van IT tot marketing
- Ontwikkelen van roadmap-trajecten en use cases op basis van businessdoelen en klantdata
- Bijdragen aan thought leadership via whitepapers, presentaties of interne kennisdeling
- Je deelt bij ons mee in de winst. Boven op een vast salaris.
- Altijd blijven groeien. Met ons development program.
- Vergoeding om je thuiswerkplek op een ergonomisch verantwoorde manier in te richten én een internetvergoeding.
- Parttime (32 uur) of fulltime (40 uur) werken.
- Flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in.
- 26 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om extra dagen in te kopen.
- Ruil 3 nationale feestdagen voor 3 niet-nationale feestdagen. Als je wilt.
- Een goede mobiliteitsregeling: de keuze uit verschillende opties zoals een leaseauto, reizen met het OV, een cash budget of een combinatie daarvan.
- Een laptop en iPhone. De iPhone mag je ook privé gebruiken.
- Een pensioenregeling waarbij je eigen bijdrage slechts 2% is. Voor later.
- Mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve zorgkostenregeling.
- Fiscaal voordelige zaken. Denk aan bedrijfsfitness, het aanschaffen van een fiets tegen bruto salaris of de mogelijkheid om een fiets te leasen.
- De mogelijkheid om gebruik te maken van 55 uur oppasdienst per kalenderjaar, als jouw kind 12 jaar of jonger is.
- Een maandelijks budget waarmee je keuzes kunt maken in flexibele arbeidsvoorwaarden zoals extra vakantiedagen of het financieren van een fietsplan.
- Zes weken volledig betaald geboorteverlof voor traditionele huishoudens en regenbooggezinnen.
- Je hebt 7+ jaar werkervaring opgedaan met het implementeren van leading marketing technologie van bijvoorbeeld Salesforce of Adobe
- Je beschikt over een sterk begrip van datamodellering, datastromen en integraties binnen marketingtechnologie
- Je hebt aantoonbare ervaring in het aansturen van (consultancy) projecten binnen het data gedreven digitale interacties domein
- Je hebt ervaring met het ontwikkelen van platform strategies, het implementeren van deze platformen en bij voorkeur ook het opereren van deze platformen;
- Ata Akpojiyovbi
- Experienced Recruiter Technology & Transformation
- aakpojiyovbi@deloitte.nl
- +31882888555