
Functioneel Applicatiebeheerder AFAS & Financiële Applicaties
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vrijwilliger
- Voltijds
- Het functioneel beheer van de AFAS aangevuld met één of meer financiële applicaties (waaronder Infenture en PowerBI), inclusief het inrichten, configureren en optimaliseren van processen.
- Het fungeren als vraagbaak voor gebruikers en het ondersteunen van de organisatie bij het gebruik van AFAS en financiële applicaties.
- Het analyseren van processen en het implementeren van verbeteringen binnen de applicaties en werkprocessen.
- Het coördineren van wijzigingen, updates en releases van de applicaties.
- Het opstellen en onderhouden van documentatie over de functionaliteiten en processen van de applicaties.
- Het samenwerken met zowel interne stakeholders als externe leveranciers om de systemen optimaal te laten functioneren.
- HBO werk- en denkniveau aangevuld met een afgeronde opleiding in een relevante richting.
- Ervaring met het functioneel beheer van AFAS en/of financiële- of business control applicaties zoals Infenture en PowerBI.
- Het is een pré als je kennis hebt van inkoop- en/of financiële processen en ervaring hebt met de inrichting van de onderliggende applicaties.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
- Analytisch vermogen en inzicht in hoe processen verbeterd kunnen worden.
- Ervaring met projectmatig werken en het begeleiden van wijzigingen in applicaties.
- Een uitdagende en verantwoordelijke functie in een organisatie die volop in ontwikkeling is op het gebied van digitalisering;
- Een gezellige en collegiale werkomgeving waarin jouw inzet het verschil maakt samen met ruim 30 ICT collega's. Binnen het ICT team vorm je samen met de andere Functioneel Beheerders het Functioneel Beheer team;
- Ruime mogelijkheden voor persoonlijke- en professionele ontwikkeling via trainingen en opleidingen;
- Een salaris conform de CAO VVT van minimaal € 3504.41,= tot maximaal € 5.029.15,= op basis van kennis en ervaring;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden en een goede werk-privébalans.
Bij Amsta staan de persoonlijke aanpak en samenwerking centraal. We werken nauw samen met naasten, mantelzorgers en vrijwilligers om hoogwaardige zorg te bieden. Onze kernwaarden - persoonlijk en liefdevol, professioneel en samen, praktisch en oplossingsgericht - vormen de basis van onze zorg.Enthousiast?Heb jij de kennis en ervaring om onze applicaties optimaal te beheren en wil je bijdragen aan de digitalisering van Amsta? Solliciteer dan snel!Voor algemene vragen kun je contact opnemen met Ky Thoes (Recruiter) via .*Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en het opvragen van een referentie zijn onderdeel van de selectieprocedure. Wij werven onze nieuwe collega graag zelf, acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.