Teamleider Facilitair

OCRE Group

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • € 3.000-4.100 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Onze klant, een internationaal beursgenoteerd life sciences bedrijf dat haar klanten voorziet van hoogwaardig laboratoriumonderzoek en advies. Wereldwijd marktleider op het gebied van bio-analytische testen voor levensmiddelen, water, milieu, cosmetica, farmaceutische producten en contract research voor agro science.FunctieomschrijvingDe Teamleider Facilitair is als meewerkerkend voorman verantwoordelijk voor het dagelijkse aansturing (3 medewerkers) en coördinatie van alle facilitaire zaken, inkoop en afroep van inkomende goederen.De afdeling Inkoop & Facilitair is verantwoordelijk voor het op planmatige wijze uitvoering geven van storings-, onderhouds- en aanpassingswerkzaamheden aan de centrale voorzieningen (o.a. gas, lucht, water, elektro) van het gebouw en het terrein van Eurofins Omegam.Taken en verantwoordelijkhedenAansturen facilitair team (facilitairmedewerker, inkoopmedewerker en een conciërge) en coördinatie van dagelijkse operationele taken. Overzicht houden op controles, keuringen en onderhoud van gebouw en installaties; uitbesteding aan externe partijen Beoordelen van de aard en omvang van storingen en medebeslissen tot uitvoering van reparaties dan wel noodoplossingen Afstemmen met de afdeling HSE; mede toezien op de naleving van veiligheidsvoorschriften Aansturen en organiseren BHV-organisatie (pre) Creëren en onderhouden van veilige en aangename werkomgeving (verbouwings)Projecten leiden op het gebied van facilitair inclusief interne verhuizing Standplaats: AmsterdamDe Teamleider Facilitair rapporteert aan het Afdelingshoofd Facilitair en Inkoop.Functie-eisenJe hebt de drive en ambitie om succesvol te zijn met een team. Je wil graag verder groeien als leidinggevende in facilities en hebt een groot talent voor organiseren en regelen.Afgeronde MBO of HBO opleiding, richting Techniek Werkervaring in Facilities & Inkoop, bij voorkeur in een productieomgeving, warehousing of logistiek (laboratorium ervaring en ervaring met chemicaliën is een pre) Minimaal 3 jaar relevante werkervaring Ervaring in het aansturen en doorontwikkelen van een team Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.Persoonlijke eigenschappen:Zelf startend, ondernemend en een gezonde dosis lef Resultaatgericht, flexibel en organisatorisch sterk Zelfstandig en met oog voor het team Goede communicatieve vaardigheden Doorpakker, pragmatisch en energiek Administratief vaardigOur application process

OCRE Group