
Service engineer
- Hedel, Gelderland
- Training
- Voltijds
- Troubleshooting bij en met onze klanten
- Het zelfstandig verrichten van inspecties en preventief onderhoud en hierover rapporteren en informeren
- Het adviseren van klanten en collega's om storingen terug te dringen
- Het verlenen van ondersteuning bij het inbedrijfstellen van projecten op locatie bij de klant
- Beoordelen of de gekozen oplossing van de projectteams ook 'serviceable' is
- Beoordelen van de informatie in de projectoverdracht
- (Remote) ondersteuning bieden aan klanten of collega's die on-site zijn
- On-site service verlenen aan klanten
- Afgeronde opleiding in Elektrotechniek, Mechatronica of Industriële Automatisering of soortgelijk
- MBO/ HBO denk- en werkniveau
- Affiniteit met en/of ervaring in de industrie en/of een soortgelijke functie
- Affiniteit met productieomgevingen en de procesindustrie
- Je helpt graag klanten en collega's
- Je bent een echte troubleshooter, geen uitdaging is voor jou te groot
- Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen, bent leergierig en een echte teamplayer
- Een prima beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt geen probleem om af en toe ook in de avonden of weekenden te werken
- Een plezierige en dynamische werkomgeving die samenwerking stimuleert
- Doorgroeimogelijkheden! We investeren in jouw kennis en loopbaan
- Een bedrijfswagen, laptop en telefoon voor een comfortabele en flexibele werkervaring
- Jaarlijkse winstuitkering die jouw bijdrage beloont
- Voordelig aandelen verwerven via ons aandelen programma voor een extra financiële impuls
- Flexibele werktijden en een informele werksfeer voor een ideale werk-privé balans
- 28 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband, met de mogelijkheid om extra dagen te kopen