
Customer Service Specialist
- Yerseke, Zeeland
- € 2.500-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Beantwoorden van vragen per e-mail en telefoon in Nederlands en Engels - Duits of Frans is een pré
- Invoeren en verwerken van orders in het systeem
- Onderhouden van klantgegevens en opvolgen van leveringen
- Afstemmen met productie, logistiek en verkoop voor een soepele orderflow
- Signaleren van verbeterpunten in het klantproces en meedenken over oplossingen
- Ondersteunen van collega's in administratieve en commerciële werkzaamheden
- Fungeren als ambassadeur van het bedrijf richting de klant
- Salaris passend bij ervaring en achtergrond (oplopend tot €3500)
- Direct starten met een tijdelijk contract met uitzicht op vast dienstverband
- Een werkweek van 32 tot 40 uur (in overleg)
- Werken in een kleinschalig, betrokken team met korte lijnen
- Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief
- Persoonlijke aandacht en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
- Een unieke werkomgeving in een nichemarkt met duurzame producten
- Je beheerst Nederlands en Engels uitstekend, ook kennis van de Duitse taal is in deze functie belangrijk
- Minimaal mbo+/hbo werk- en denkniveau
- In ieder geval een jaar vergelijkbare ervaring in een soortgelijke functie
- Je werkt accuraat, klantgericht en denkt in oplossingen
- Je kunt goed overweg met administratieve systemen en MS Office
- Je bent op korte termijn beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
- Je bent in het bezit van eigen vervoer of woont in de omgeving van Yerseke, want de organisatie is met openbaar vervoer niet bereikbaar.