Assistent logistiek planner fulltime
Suc6 Recruitment
- Venlo, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Logistiek/ transport / inkoop
- Noord Limburg
- MBO
- Aannemen en correct verwerken van de opdracht.
- Terugkoppeling geven aan de klant omtrent de gegeven opdracht.
- Doorzetten van de opdracht aan interne planning.
- Verzorgen van de bijbehorende laad/loslijsten.
- Onderhouden van contacten met partners in binnen- en buitenland.
- Pro-actief opvolgen van zendingen en onregelmatigheden communiceren met de klant.
- Oplossen van alle voorkomende regelmatigheden.
- Registreren van (extra) kosten op correcte wijze, in het systeem per zending.
- Financiële voorbereiding treffen zodat de control tower facturist tijdig kan factureren.
- Prima salaris afhankelijk van ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen:
- 8,33 % vakantiegeld;
- Goede pensioenregeling 2/3 betaald door werkgever ;
- Mogelijkheid om 1 dag vanuit thuis te werken;
- Functie voor 40 uur ;
- Daarnaast ontvang je 5% toeslag op al je gewerkte uren in verband met verschoven diensten;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkelingen
- fijne werksfeer met leuke uitstapjes/ activiteiten
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 1-3 jaar vergelijkbare ervaring of HBO starter !
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Uitstekende Office vaardigheden, met name Word en Excel.
- Enige ervaring met een TMS is een pré.
- Werktijden tussen 06.00 en 21.00 uur , diensten rouleren in het team , waardoor je een paar dagen vroeg zult beginnen , voor de rest gewoon dagdienst en 1 dag per twee weken ook een late dienst tot 21.00
- Competenties : communicatief, assertief, ondernemend, klantgericht, zelfstandig , stressbestendig, analytisch, project matig denken, teamplayer, flexibel