
Klantenservice medewerker Waternet 6 oktober
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Beantwoorden: telefonisch en per e-mail beantwoorden van klantvragen over drinkwater, rekeningen en verhuizingen.
- Oplossen: zelfstandig zoeken naar oplossingen voor technische problemen en andere klantverzoeken.
- Schakelen: moeiteloos wisselen tussen verschillende computersystemen om klanten snel te helpen.
- Samenwerken: nauw samenwerken met collega's om de klantbeleving continu te verbeteren.
- Leren: jezelf blijven ontwikkelen met begeleiding van ons kwaliteitsteam en trainingen.
- Een bruto uurloon van €19,30.
- Tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Parttime functie van 24, 32 of 36 uur per week, afgestemd op jouw voorkeur.
- Volledige reiskostenvergoeding voor OV of €0,23 per kilometer bij eigen vervoer.
- Een thuiswerkvergoeding van €3,- per dag en hybride werken voor een gezonde werk-privébalans.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met trainingen en begeleiding van ons kwaliteitsteam.
- Mbo-werk- en denkniveau.
- Uitstekende beheersing van Nederlands, mondeling en schriftelijk.
- Goede Engelse spreekvaardigheid.
- Snel schakelen tussen systemen en teams.
- Flexibel beschikbaar van maandag tot en met vrijdag.