Functioneel beheerder financial planning & control
Gemeente Noordoostpolder
- Emmeloord, Flevoland
- € 3.426-4.908 per maand
- Vast
- Voltijds
Wil jij je horizon verbreden, grijp dan je kans en reageer snel op deze uitdagende functie van Functioneel beheerder financial planning & control.Dit vind je leuk om te doenAls functioneel beheerder financial planning & control heb je de verantwoordelijkheid voor de inrichting, beheer en ontwikkeling van de applicaties Unit4 Financials, LIAS en achtervang Tim Enterprise. Je zorgt ervoor dat de applicaties doen wat ze moeten doen. Ook ben je goed op de hoogte van jouw vakgebied en thuis op relevant ICT-terrein. Daarbij houd je altijd rekening met wat het beste is voor onze inwoners, de gemeentelijke organisatie en stem je de mogelijkheden af met onze leveranciers. Verder zoek en vind je voortdurend de juiste balans tussen een veelvoud aan gebruikerswensen en de functionele applicatiemogelijkheden.In jouw takenpakket zit verder het:
- Ondersteunen (eind)gebruikers bij vragen, informatieverzoeken en incidenten.
- Vertalen van wensen van gebruikers en op beleidsniveau meedenken over de verdere verbetering van werkprocessen.
- Nieuwe releases (SaaS) monitoren, testen en uitrollen, waarbij jij gebruikershandleidingen en werkinstructies maakt en onderhoudt. Je zorgt voor duidelijke en heldere uitvoeringsplannen.
- Beantwoorden van allerlei vragen van eindgebruikers, die je vervolgens oplost of met de leveranciers bespreekt.
- Adviseren over en onderhouden van koppelingen en workflows binnen de applicatie (onder andere koppelingen met BRP, Sportverhuur, VBS, GWS4All/Suite, Salarisadministratie Beaufort en LIAS).
- Samenwerken met andere functioneel beheerders en teams om financiële en IT-processen te verbeteren.
- Bijdragen aan de ontwikkeling van de applicatie en het functioneel beheer.
- Opleveren van managementinformatie met behulp van BI-tooling.
- Voortouw nemen bij het (zelf) oplossen van storingen.
- Belangrijke rol in het aanbestedingstraject naar een nieuwe financiële omgeving.
- Een fijne werkomgeving waar ruimte is voor groei en ontwikkeling.
- Een salaris passend bij de kennis en ervaring die je meebrengt, maximaal € 4.908 bruto per maand bij 36 uur (schaal 9).
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten, waaronder een Individueel Keuze Budget van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie.
- Onze organisatie kent 21 verlofdagen. Via het IKB kun je maximaal 4 weken bijkopen per jaar.
- Een tegemoetkoming in de reiskosten woon-werk.
- Variabele werktijden afgestemd op de dienstverlening en samenwerking, en gedeeltelijk de mogelijkheid om thuis te werken.
- Een tijdelijke arbeidsovereenkomst, welke bij goed functioneren na 1 jaar omgezet kan worden naar een vast contract.
- Deelname aan de pensioenregeling van het ABP.
Zijn telefoonnummer is .Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Reageer dan snel!Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de knop “solliciteren”.Ingangsdatum 1 oktober 2025.
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
De vacature staat open zolang hij online staat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Gemeentebanen