
Online Marketing Lead
- Baarn, Utrecht
- € 4.800-6.000 per maand
- Vast
- Deeltijds
- Websitebeheer: (door)ontwikkelen van de websitestrategie, waarbij je focus ligt op UX/UI optimalisatie en regelmatige contentupdates.
- Social media: ontwikkelen en uitvoeren van een social media strategie, inclusief contentcreatie, kanaalbeheer en prestatiemonitoring.
- CRM: beheren van het CRM-systeem, analyseren van klantgegevens en ontwikkelen van gepersonaliseerde marketingcampagnes.
- Data analyse: verzamelen, analyseren en rapporteren van marketingdata om trends te identificeren en strategieën te verbeteren.
- Samenwerking: afstemmen met lokale marketeers en andere leads om consistente messaging en effectieve campagnes te waarborgen.
- Aantoonbaar werkervaring in online marketing, waardoor je onder andere ervaren bent met SEO/SEA, online data analyse tools (Google Analytics, Piwik) en campagnes op social media;
- Een afgeronde HBO opleiding in de richting van online marketing of aanverwant.
- Salaris tussen €4.800 en €6.000 per maand.
- Vast contract vanaf de start.
- Parttime functie voor minimaal 36 uur per week.
- Flexibele werktijden en mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken.
- 26 verlofdagen en 11 extra vastgestelde verlofdagen (op basis van 40 uur).
- Elektrische leaseauto met laadpas, smartphone en laptop.
- Toegang tot Van Wijnen College voor persoonlijke ontwikkeling.
- Bijdrage aan je aanvullende zorgverzekering.