Office Manager (Senior)
Enreach
- Almere, Flevoland
- Vrijwilliger
- Voltijds
- Coördineren van alle facilitaire activiteiten, zoals schoonmaak, onderhoud, beveiliging en het gebruik van onze ruimtes;
- Coördineren van onze catering (3 FTE) en receptie (1 FTE);
- Begeleiden en beheren van preventief en correctief onderhoud aan het gebouw in samenspraak met pandeigenaar;
- Zorgen voor naleving van veiligheidsvoorschriften en -normen;
- Coördineren van noodprocedures en evacuatieoefeningen;
- Identificeren van kostenbesparende mogelijkheden en efficiënt gebruik van middelen;
- Beheren van vergunningen en contact onderhouden met relevante instanties;
- Coördineren van milieuvriendelijke initiatieven en energiebesparende maatregelen;
- Onderhouden van relaties met externe leveranciers en serviceproviders;
- Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot facilitaire zaken;
- Communiceren van relevante informatie over wijzigingen in faciliteiten aan alle betrokkenen;
- Je hebt ten minste drie jaar ervaring met bovengenoemde taken in een soortgelijke functie;
- Je hebt ervaring met het coördineren van medewerkers (directe rapportage van 4 FTE);
- Je hebt een sterk karakter en bent goed in onderhandelen;
- Je kunt snel schakelen bij, en inspringen op, onverwachte gebeurtenissen;
- Je bent sociaal en toegankelijk en hierdoor een prettig aanspreekpunt voor onze medewerkers;
- Je hebt ervaring met BHV, vluchtoefeningen en risk assessments (RI&IE);
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
- Een fulltime contract (36 of 40 uur) met een passend salaris afgestemd op jouw ervaring en expertise;
- Jaarlijks 25 vakantiedagen, zes vrij in te delen feestdagen en één vrije dag om te besteden aan vrijwilligerswerk;
- Een non-hiërarchische bedrijfscultuur, gebaseerd op Holacratisch werken;
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden in de Learning & Development Academy;