BedrijfsomschrijvingDe organisatie, onze partner, waar je voor gaat werken is de Gemeente Zoetermeer. Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!VacaturetekstAls locatiemanager ben je verantwoordelijk voor het beheer en de dagelijkse gang van zaken op opvanglocaties voor statushouders. Je zorgt voor een soepele organisatie, een veilige woonomgeving, een effectieve samenwerking met interne en externe partijen en de sociale begeleiding van de bewoners van de opvanglocatie. Je werkt waar nodig samen met de locatiemanagers opvang Ontheemden Oekraïne, om elkaar te kunnen vervangen bij afwezigheid.Verantwoordelijkheden:
Dagelijkse coördinatie: Zorgdragen voor een efficiënte uitvoering van het locatiemanagement en het waarborgen van een goed functionerende opvang;
Opstart en beheer: Begeleiden van de inwoners van de opvanglocatie met praktische zaken zoals inschrijving van kinderen bij een onderwijs, huisarts, tandartsen en ondersteuning bij hun praktische vragen waar ze niet mee uitkomen. Dit kan zijn bij het invullen van een formulier of ondersteuning bij een aanvraag gezinshereniging;
Regels en naleving: Evalueren en handhaven van huisregels binnen de opvanglocaties;
Probleemoplossing: Signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen;
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne afdelingen en externe organisatie. Zoals Vluchtelingewerk, regisseurs inburgering, IND, BRP en/of matching huisvesting;
Casemanagement: Begeleiden en oplossen van escalaties en complexe casussen die geen standaardoplossing hebben.
Wat zoeken we in jou?
Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met statushouders;
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als locatiemanager van een opvanglocatie van statushouders;
Minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Waarom zou je voor ons kiezen?
Salaris tussen de €3.400 en €4.800 op basis van 36 uur per week;
Bedrijfsopleiding;
Budget van KOMM Professionals voor persoonlijke ontwikkeling;
Pensioen;
Reiskostenvergoeding;
Vakantiegeld;
Nieuwsgierig? Solliciteer en we vertellen je de mogelijkheden. KOMM gewoon dat kopje koffie drinken om nader kennis te maken!Door gezamenlijk te kijken naar mogelijkheden en kansen worden de mooiste matches gemaakt. Fijne werkrelaties creëren voor zowel kandidaten als werkgevers. Altijd in contact.