
Customer Relations Specialist
- Ridderkerk, Zuid-Holland
- € 2.434-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je begeleidt klanten van A tot Z bij hun zeevrachtzendingen.
- Je regelt de juiste documentatie, stemt alles af met de klant en houdt contact met rederijen & vervoerders.
- Je zorgt ervoor dat klanten altijd op de hoogte zijn van tarieven, status en levertijden.
- Je verwerkt alles nauwkeurig in het systeem en houdt overzicht bij zaken zoals vermissingen, claims en schades.
- Je werkt intensief samen met collega’s van sales, import/export, facturatie én met DHL-collega’s in het buitenland.
- Snel schakelen en creatieve oplossingen vinden? Daar krijg jij juist energie van!
- Een fulltime baan van maandag t/m vrijdag.
- 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime (en mogelijkheid om extra dagen bij te kopen).
- Een salaris in CAO schaal 7 (€2.434 – €3.500), afhankelijk van kennis en ervaring.
- Reiskostenvergoeding.
- CAO à la Carte: kies zelf of je extra vakantiedagen, een maandelijkse uitbetaling, studiekostenregeling of vitaliteitsbudget wilt.
- Aantrekkelijke kortingen op grote merken via DHL.
- Een plek bij de grootste logistieke dienstverlener ter wereld én ‘Werkgever van het Jaar’, waar volop kansen zijn om door te groeien.
- Je bent communicatief sterk en spreekt vloeiend Nederlands of Engels.
- We hopen dat je ons al veel kunt vertellen over de logistieke wereld!
- Je bent klantgericht, kunt goed prioriteiten stellen en houdt overzicht.
- Je bent administratief sterk en maakt nieuwe systemen snel eigen.
- Jij bent een echte go-getter: je ziet wat er speelt, weet wanneer je in actie moet komen en maakt het verschil.
- Zijn termen als LCL, FCL of Gateway je bekend? Perfect! Nog niet? Dan leren wij je de kneepjes van het vak.