
Medewerker Klant Contact Centrum Amsterdam
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Deeltijds
- beantwoorden van vragen: via telefoon en e-mail over parkeerbeleid, vergunningen en andere gerelateerde onderwerpen
- toetsen en verwerken: van vergunningen en ontheffingen, en deze uitgeven aan parkeerders
- uitvoeren van administratieve taken: zoals het verwerken van seponeerverzoeken, poststromen en adrescontroles
- gebruikmaken van ons ticketsysteem: om klantvragen te registreren en af te handelen volgens de juiste processen
- bijdragen aan een klantgerichte dienstverlening: door samen te werken met collega's en kennis te delen binnen het team
- Een salaris van €14,40 bruto per uur.
- Tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Parttime functie van 32 uur per week.
- 8% vakantiegeld en 25 verlofdagen per jaar.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per km of OV-vergoeding.
- Toegang tot een pensioenregeling.
- Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt ervaring met administratieve processen en ticketsystemen.
- Je bent beschikbaar voor 32 uur per week.
- Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanleveren.
- Je hebt een afgeronde MBO 3/4 opleiding, bij voorkeur administratief.