2e-lijns supportmedewerker ICT

Randstad

  • Barendrecht, Zuid-Holland
  • € 2.500-3.200 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Wij zoeken een communicatief vaardige en enthousiaste 2e lijns helpdeskmedewerker.Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van alle incidenten en bent in staat snel te schakelen. Werken in een leuk hecht team en voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling”. wat bieden wij jou
  • Werkplezier staat hier hoog
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
  • Barendrecht
  • 32 a 40 uur
  • Loon tussen de €2300.- en max €2800.- per maand
wie ben jijJe bent iemand die toe is aan de 2e stap in zijn/haar carrière of een ambitieuze starter die de uitdaging aan durft te gaan. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en wordt blij van contact met mensen! Je bent een echte duizendpoot en ben in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben waarbij je graag dat stapje extra zet om de verwachtingen van je klant te overtreffen! Daarnaast werk je nauwkeurig, ben je stressbestendig en ben je klantvriendelijk voor zowel je interne als externe klanten.
  • MBO+ werk- en denk niveau;
  • Tussen de 0 en 2 jaar relevante werkervaring op ICT gebied;
  • Kennis van Microsoft SQL en Windows server is een pré;
  • Communicatief vaardig in woord en schrift;
  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken en bent betrouwbaar en integer;
  • Kennis en kunde van veiligheid, beveiligingstechnologieën en ITIL is een grote pre, maar geen must!
  • foundation is een pré.
wat ga je doenIn deze functie maak je een belangrijk onderdeel uit van het team. Je bent de spil tussen de klant en het serviceteam en moet snel kunnen schakelen. Voor onze servicedesk zoeken we met enige spoed naar iemand die ervaring heeft op een helpdesk of service desk of customer support afdeling, mét ervaring of veel affiniteit in de IT.Het gaat er vooral om dat iemand het inzicht en de interesse heeft om de materie op onze servicedesk snel op te pakken en te begrijpen.
  • Technisch ondersteunen/analyseren bij incident- en probleemmangement
  • Technische incidenten realtime detecteren en remote oplossen;
  • Data-analyse en verslaglegging richting jouw interne en externe klant;
  • Ondersteunen bij gebruikersvragen op het gebied van applicaties;
  • Remote in bedrijf stellen van kleine changes bij jou klanten.
waar ga je werkenEen groeiende organisatie (nu 135fte) met de positie van marktleider in hun specialisatie. Zij werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen. sollicitatieBen je op zoek naar een afwisselende baan waarbij geen dag hetzelfde is, denk je in oplossingen in plaats van problemen en werk je graag in teamverband, reageer dan snel want je kan maandag al aan de slag!

Randstad