Backoffice medewerker, Gemeente Rotterdam

Randstad

  • Rotterdam, Zuid-Holland
  • Tijdelijk
  • Deeltijds
  • 11 uren geleden
Ben jij de backoffice medewerker die wij zoeken voor de Gemeente Rotterdam? Voor het Cluster Werk & Inkomen, afdeling Rotterdam Inclusief (RI), zijn wij op zoek naar een administratieve topper. Je werkt 28 tot 36 uur per week en krijgt een tijdelijk contract voor 3 maanden. In overleg is de opdracht tweemaal met 3 maanden te verlengen. Lees snel verder en ontdek of jij de perfecte match bent! wat bieden wij jou
  • Verdien €16,57- 19,17 per uur
  • 28 tot 36 uur
  • Werken voor de Gemeente Rotterdam
  • Opdracht van 3 maanden, verlenging mogelijk
  • Hybride werken mogelijk
  • Startdatum: 1 oktober
wie ben jijJij bent een administratieve kracht met oog voor detail en bent goed in organiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en weet de werkzaamheden op de juiste manier te prioriteren. Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast heb je de volgende vaardigheden en kwalificaties:
  • Een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker of vergelijkbaar;
  • Ervaring bij een gemeente als administratief medewerker is een pre;
  • Ervaring met Microsoft Office (Outlook, Word en Excel);
  • Affiniteit met de inclusieve arbeidsmarkt;
  • Je bent maatschappelijk betrokken.
wat ga je doenAls backoffice medewerker ben jij de essentiële schakel in het proces van instroom van medewerkers en (tijdelijke) deelnemers van Rotterdam Inclusief (RI). Je ondersteunt de organisatie op een flexibele, kwalitatieve en optimale manier en bent de spin in het web van alle administratieve processen. Je takenpakket is divers en kan bestaan uit:
  • Telefonisch aanspreekpunt voor het RI-Loket;
  • Muteren en vastleggen van gegevens in geautomatiseerde systemen (RMW, Compas);
  • Maken en bijhouden van planningen en monitoringslijsten voor trainingen en trajecten;
  • Verwerken van aan- en afmeldingen van medewerkers en (tijdelijke) deelnemers;
  • Reserveren en plannen van ruimtes;
  • Afhandelen van e-mails en verzoeken van collega's;
  • Verzorgen van dossierbeheer en archivering.
waar ga je werkenJe gaat werken bij de Gemeente Rotterdam, cluster Werk & Inkomen, afdeling Rotterdam Inclusief (RI). RI is een werkontwikkelbedrijf voor Rotterdammers die een steuntje in de rug kunnen gebruiken om te gaan of blijven werken. Het RI-Loket is hét welkomstloket en de plek waar alle eerste contacten plaatsvinden. Je komt te werken in een omgeving waar leren, werken en ontwikkelen centraal staan en waar je echt een maatschappelijke bijdrage levert.
  • Geniet van volledige vergoeding voor openbaar vervoer;
  • Ontvang 8,33% vakantiegeld bovenop je salaris;
  • Profiteer van een extra 13e maand als bonus;
  • Ontvang avond- en weekendtoeslagen tussen de 20% en 40% bovenop je salaris;
  • Werk samen met een team vol enthousiaste collega's;
  • Ontdek diverse doorgroeimogelijkheden binnen de Gemeente Rotterdam;
  • Krijg toegang tot opleidingsmogelijkheden én persoonlijke begeleiding via Randstad;
  • Maak gebruik van onze uitstekende pensioenregeling.
sollicitatieBen jij klaar voor deze uitdaging? Solliciteer dan snel!

Randstad