
Backoffice medewerker, Gemeente Rotterdam
- Rotterdam, Zuid-Holland
- Tijdelijk
- Deeltijds
- Verdien €16,57- 19,17 per uur
- 28 tot 36 uur
- Werken voor de Gemeente Rotterdam
- Opdracht van 3 maanden, verlenging mogelijk
- Hybride werken mogelijk
- Startdatum: 1 oktober
- Een afgeronde MBO 4 opleiding;
- Minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker of vergelijkbaar;
- Ervaring bij een gemeente als administratief medewerker is een pre;
- Ervaring met Microsoft Office (Outlook, Word en Excel);
- Affiniteit met de inclusieve arbeidsmarkt;
- Je bent maatschappelijk betrokken.
- Telefonisch aanspreekpunt voor het RI-Loket;
- Muteren en vastleggen van gegevens in geautomatiseerde systemen (RMW, Compas);
- Maken en bijhouden van planningen en monitoringslijsten voor trainingen en trajecten;
- Verwerken van aan- en afmeldingen van medewerkers en (tijdelijke) deelnemers;
- Reserveren en plannen van ruimtes;
- Afhandelen van e-mails en verzoeken van collega's;
- Verzorgen van dossierbeheer en archivering.
- Geniet van volledige vergoeding voor openbaar vervoer;
- Ontvang 8,33% vakantiegeld bovenop je salaris;
- Profiteer van een extra 13e maand als bonus;
- Ontvang avond- en weekendtoeslagen tussen de 20% en 40% bovenop je salaris;
- Werk samen met een team vol enthousiaste collega's;
- Ontdek diverse doorgroeimogelijkheden binnen de Gemeente Rotterdam;
- Krijg toegang tot opleidingsmogelijkheden én persoonlijke begeleiding via Randstad;
- Maak gebruik van onze uitstekende pensioenregeling.