Coördinator ICT

Avalex

  • Den Haag, Zuid-Holland
  • € 3.426-4.908 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 29 dagen geleden
Ben jij een gedreven ICT-professional met een passie voor service en efficiëntie? Als Coördinator ICT bij Avalex zorg jij voor een stabiele, duurzame en goed functionerende ICT-omgeving. Je beheert en ontwikkelt onze infrastructuur - van netwerken en telecom tot hard- en software - en zorgt dat collega's soepel kunnen werken met de beste ICT-ondersteuning.Jij bent het aanspreekpunt voor ICT-vraagstukken, denkt proactief mee en vertaalt complexe systemen naar begrijpelijke oplossingen. In de dynamische wereld van afval- en grondstoffeninzameling hou je het overzicht en werk je samen met een klein, hecht ICT-team. Geduld, flexibiliteit en een servicegerichte instelling zijn hierbij essentieel.Wil jij impact maken binnen een organisatie waar ICT cruciaal is? Lees dan snel verder!Wat ga je doen?
  • Regisseren, monitoren en bijsturen van externe leveranciers.
  • Beheer van MS365, Azure en Identity & Access Management omgevingen.
  • Vastleggen en verbeteren van ICT-processen.
  • Organiseren en borgen van applicatiebeheer.
  • Inrichten en adviseren over nieuwe functionaliteiten.
  • Je bent het aanspreekpunt voor middelmanagement bij ICT-vraagstukken.
  • Inkoop, voorraadbeheer en contractmanagement van ICT-middelen, kennis van de aanbestedingen is een pré.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en bewaking van het ICT-beveiligingsbeleid.
Wat hebben wij voor jou?
  • Fijne collega's en een zelfstandige functie.
  • Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding) en om eigen ideeën met collega's te delen.
  • Interne doorstroommogelijkheden.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Salaris conform cao SGO schaal 9 tussen de € 3.426,- en € 4.908,- bruto per maand op basis van 36 uur.
  • Bovenop je brutosalaris ontvang je 17,05% individueel keuzebudget (IKB).
  • 28 vakantiedagen per jaar.
  • Een contract van 36 uur per week met de mogelijkheid om 4 dagen te werken.
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP.
  • Vergoeding voor je sportabonnement.
Wat verwachten wij van jou?
  • Hbo-werk- en denkniveau met minimaal twee jaar ervaring in ICT-beheer en gebruikersondersteuning.
  • Grondige kennis van ICT-regelgeving (BIO, NIS2, AVG) en toepassing in de praktijk.
  • Ervaring met ICT-projectmanagement, inclusief planning, uitvoering en prioriteiten stellen.
  • Sterke sociale vaardigheden voor samenwerking en aansturing van ICT-leveranciers.
  • Kennis van ICT-systemen, netwerken, Azure en Office365.
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen, met oog voor verbetering.
  • Nauwkeurig in documentatie van procedures, problemen en oplossingen.
  • Flexibel en proactief in een dynamische omgeving, met een nieuwsgierige en initiatiefrijke houding.
Pas je in het gevraagde profiel en zie jezelf in de uitdagende werkomgeving bij Avalex aan de slag gaan? Aarzel dan niet langer en solliciteer makkelijk en snel via de button. Mocht er tijdens deze wervingsperiode al een geschikte kandidaat reageren, dan plannen we direct een gesprek in. Liever eerst meer informatie over de functie en Avalex? Bel dan met Pieterbas van Waegeningh (P&O adviseur) 06 52 00 58 28.Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces.Wij verzorgen het werving & selectie proces zelf. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Gemeentebanen