
Administratief Medewerker
- Zoetermeer, Zuid-Holland
- Vast
- Voltijds
- Het bewaken van de voortgang van de administratieve processen op het gebied van HR, o.a. op het gebied van in- en uitdiensttreding, arbeidsvoorwaarden, recruitment, etc.
- Het aanmaken van inkooporders, leveringsbonnen, en verkooporders, en daarnaast de ontvangst van goederen.
- Back office werkzaamheden (ontvangst bezoek, bestellingen, etc.).
- Ondersteuning bij de controle van de facturatie.
- Je hebt een MBO opleiding succesvol afgerond in richting HR, administratief, of een andere relevante opleiding.
- Je hebt ervaring met (HR-)administratie.
- Je bent praktisch ingesteld, flexibel, hebt een hands-on mentaliteit en bent enthousiast, nauwkeurig en integer.
- Uitstekende beheersing van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
- Kennis van SAP is een pre.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (C2 level) en goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Organiseren en plannen
- Analytisch inzicht
- Prioriteren
- Flexibel
- Betrouwbaar
- Stressbestendig
- Kritisch denken
- Communicatief sterk
- Pragmatisch
- Probleem oplossend vermogen
- Dagdienst, 28-40 uur per week
- Werktijden: 8.30 uur – 17.00 (flexibele werktijden)
- Goed salaris op basis van kennis en ervaring.
- €0,23 reiskostenvergoeding vanaf de eerste kilometer.
- 30 vakantiedagen.
- Sport Vitaal Plan & Fietsplan.
- Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband.
- Jaarlijks terugkerende bonussen.
- Een functie waarin je kan aanpakken en voldoende afwisseling krijgt.
- Je werkt in een dynamische organisatie met een open cultuur en veel korte lijnen.