
Facilitair Manager
- Utrecht
- Vast
- Deeltijds
- Je geeft leiding aan een enthousiast facilitair team, bestaande uit een backoffice en een frontoffice. Je weet precies hoe je hun talenten benut, motiveert en verder ontwikkelt
- Jij bent de schakel tussen pandbewoners, (facilitaire) leveranciers en ons team. Je luistert, schakelt snel en zorgt dat iedereen zich gehoord en geholpen voelt. Vraagstukken worden aangenomen en behandeld door de Front Office, waarin je de overkoepelende, verbindende en controleerde factor bent.
- Je ziet kansen voordat anderen dat doen, jij hebt een scherp oog voor verbeteringen en innoveert waar mogelijk. Je denkt mee in oplossingen en verbeteringen van onze dienstverlening en zorgt dat deze steeds aansluiten op de wisselende behoeftes van de klant. Je brengt gevraagd en ongevraagd advies uit naar de klant en de accountmanager.
- Je bent onderdeel van het BHV team om samen te zorgen voor een veilige werkomgeving
- Je bent (mede-) budgetverantwoordelijk, beoordeeld offertes en voert financiële afhandeling uit.
- Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire contracten, van catering tot schoonmaak, waarbij je het contract- en leveranciersmanagement goed beheerst. Je creëert een goede samenwerking met de (keten)partners en controleert op het naleven van de gemaakte contractafspraken (SLA’s en KPI’s).
- Jij herkent de belangen van zowel Flexim, als facilitaire aanbieder, alsmede de belangen van de opdrachtgever en weet in deze belangen goede adviezen te geven en keuzes te maken.
- Om bovenstaande taken te kunnen uitvoeren, beheers je zowel mondeling als schriftelijk de Nederlandse en Engelse taal.
- Een mooie werkplek in een prachtig high-end pand waar innovatie en creativiteit centraal staan
- Werktijden gedurende kantoortijden
- Een contract voor 36-40 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een salaris passend bij de functie en je werkervaring aangevuld met een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een smartphone en een laptop
- 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld.
- Reiskostenvergoeding.
- Goede privé-werkverhouding met ruimte voor persoonlijke aandacht, avonden en weekenden bijna altijd vrij.
- Toffe collega’s en een levendige bedrijfscultuur die investeert in jouw groei door training, cursussen, persoonlijke coaching, teamactiviteiten, borrels en feestjes.
- Een natuurlijk leider is en energie krijg van het aansturen en ontwikkelen van een team
- Sterk is in het verbinden van mensen en belangen, zowel intern als extern
- Ervaring heeft met contract- en leveranciersmanagement (incl SLA’s en KPI’s), Nevi diploma is een pre.
- Commercieel en servicegericht denkt en handelt
- Met een flexibele instelling, oog voor detail en een uitstekend gevoel voor gastvrijheid
- Je bent proactief, probleemoplossend en weet altijd een alternatief aan te bieden zowel op praktisch als strategisch niveau
- Plannen, prioriteren en organiseren en tegelijkertijd het overzicht bewaken is jouw specialiteit
- In het bezit van een BHV diploma of bereid dit te halen
- Minimaal HBO werk- en denkniveau (Hotelschool, Facility Management, soortgelijke opleiding), met relevante ervaring in het facilitaire werkveld op het gebied van hospitality en soft services-dienstverlening.
deBanenSite