Junior Specialist Media Performance

Albert Heijn

  • Zaandam, Noord-Holland
  • € 45.000-55.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 7 uren geleden
.Albert Heijn vult met 125.000 collega’s, verdeeld over ruim 1.250 winkels in Nederland en Vlaanderen, acht home shop centers, zes distributiecentra en ons hoofdkantoor elke avond ruim zeven miljoen borden.Jouw nieuwe baan en werkplek.
De afdeling Retail Media Services (RMS) is binnen Albert Heijn verantwoordelijk voor de verkoop, ontwikkeling en uitvoering van cross-channel retail mediacampagnes voor A-merken. Deze campagnes worden uitgerold in de totale mix aan retail mediakanalen die wij bij Albert Heijn kennen (print, online, instore, direct mail, demo’s). Alles wat je samen met jouw collega’s doet is uiteindelijk zichtbaar in onze winkels, op AH.nl, de App en bij de mensen thuis.Als Media Performance Specialist werk je in het Media Performance team, onderdeel van het bredere insights team van RMS (20 FTE). Samen met jouw collega’s analyseer je de impact van onze instore retail mediacampagnes en vertaal je data en shopper insights (Bonuskaartdata) naar waardevolle adviezen voor onze topadverteerders en hun mediabureaus.Je bent één van de twee specialisten binnen het dagelijkse instore evaluatieteam. We zoeken iemand die controleert of onze evaluaties voldoen aan onze methodiek en ze waar nodig corrigeert. Daarnaast krijg je energie van het optimaliseren en automatiseren van processen, waardoor je jouw eigen werk én dat van het team nog makkelijker maakt. Op deze manier ondersteun je het team, zodat we samen voorbereid zijn op de enorme groei van retail media en altijd accurate evaluaties kunnen delen met onze adverteerders. In deze functie werk je 40 uur per week, deels vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam en deels vanuit huis.Dit ga je als Junior Specialist Media Performance bij ons doen.
  • Je evalueert en rapporteert de resultaten van retail mediacampagnes en deelt relevante inzichten met A-merken.
  • Je informeert je interne stakeholders zo goed mogelijk over de performance van de campagnes.
  • Je denkt actief mee over hoe onze analyses en processen slimmer, efficiënter en effectiever kunnen.
  • Je bewaakt de voortgang en volgt kansen op.
  • Je draagt zorg voor een goede samenwerking met jouw directe collega’s binnen het gehele insights team én de andere teams binnen RMS.
We vinden het belangrijk dat jij bij Albert Heijn jezelf kunt zijn in een omgeving die openstaat voor verschillende perspectieven, een omgeving waarin we nieuwsgierig zijn en elkaar waarderen. Voor deze functie zoeken we bij voorkeur iemand die de diversiteit in ons team, in de breedste zin van het woord, versterkt. Iemand die vanuit eigen achtergrond en persoonlijke eigenschappen een ander geluid brengt en daarmee een goede aanvulling is op ons team.Dit bieden we jou.
  • We betalen je inzet terug met een bruto jaarsalaris tussen € 45.000 en € 55.000 - afhankelijk van je ervaring. Dit bedrag is inclusief 8% vakantiegeld.
  • Je werkt mee aan onze groei en ontvangt daarom een gegarandeerde winstuitkering.
  • Je kunt 45 (ja, vijf-en-veertig) dagen met vakantie: je krijgt 25,5 vaste vakantiedagen en 19,5 ADV-dagen.
  • Een uitstekende pensioenregeling bij het Ahold Delhaize Pensioenfonds.
  • Een reiskostenvergoeding of NS-trajectkaart om van en naar Zaandam te reizen.
  • 10% korting op je boodschappen bij Albert Heijn, tot maximaal €300 per jaar.
  • Een Mijn Albert Heijn Premium abonnement met vele voordelen.
  • Via onze Albert Heijn Deals ontvang je exclusieve kortingen op leuke uitjes en producten van grote merken.
  • Een inclusieve omgeving waarin je op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak continu kan blijven ontwikkelen.
Dit breng je mee.
Met onze 125.000 collega’s vullen we elke avond ruim zeven miljoen borden. En als het aan ons ligt, doen we dat binnenkort ook samen met jou als onze nieuwe Specialist Media Performance.
  • Je hebt een hbo- of wo-werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van marketing, communicatie of psychologie.
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een data-gedreven rol binnen media, marketing, FMCG, retail of onderzoek.
  • Je bent analytisch sterk, nauwkeurig en in staat om complexe data te vertalen naar heldere, overtuigende inzichten.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Je presenteert met enthousiasme en overtuiging en bent kritisch en assertief in gesprekken met zowel interne- als externe stakeholders.
  • Je hebt affiniteit met de werking van zowel instore als online mediakanalen en weet hoe je performance en branding resultaten effectief inzet voor een betere mediamix .
  • Je communiceert helder, zowel in het Nederlands als in het Engels.
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar veel verandert en waar je zelf het verschil kunt maken.
Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Bij Albert Heijn geloven we dat eten en drinken een essentiële rol speelt bij de grote uitdagingen in de maatschappij. Het levert een belangrijke bijdrage aan een gezonde levensstijl, het verbindt mensen en draagt bij aan een beter klimaat en daarmee een duurzame samenleving. Onze missie is dan ook: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Albert Heijn Nederland is B Corp gecertificeerd. Deze certificering onderstreept onze missie waarmee het een bijdrage levert aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving. De B Corp certificering wordt toegekend aan bedrijven die voldoen aan hoge normen voor sociale- en milieuprestaties, transparantie en wettelijke verantwoordelijkheid.Ben jij er klaar voor om deze missie samen waar te maken?
Klik op de sollicitatiebutton om te solliciteren. Dat kan ook als je nét niet alle artikelen van ons boodschappenlijstje in huis hebt. Wil je liever eerst meer weten? Neem contact op met Eveline Jansen, eveline.jansen@aholddelhaize.com..

Albert Heijn