Commercieel administratief medewerker

YoungCapital

  • Venlo, Limburg
  • € 3.000-3.500 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 27 dagen geleden
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je jouw commerciële ervaring vergroten? Start nu als Commercieel Administratief medewerker in Venlo!Wat ga je doen?Als Commercieel Administratief medewerker in Almelo ga jij aan de slag met het ondersteunen van de afdeling Sales in administratieve werkzaamheden. Hier een aantal taken op een rijtje:
  • Het verwerken van orders en bijhouden van offertjes;
  • Het verwerken van contracten en het inrichten van alle klanten in de systemen;
  • Het controleren en uitvoeren van betalingen;
  • Meedenken hoe het proces nog beter en efficiënter kan worden ingericht.
Waar kom je terecht?Je gaat aan de slag bij een organisatie die IT-gerelateerde oplossingen biedt aan bedrijven door heel Nederland. Met meerdere vestigingen in het land is dit één van de grootste spelers op het gebied van IT-oplossingen. Het bedrijf groeit razendsnel en blijft, gedreven door technologie, voortdurend zoeken naar de best passende oplossingen voor haar klanten.Wat wij bieden
  • Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden en de leukste collega's.
Wat wij vragen:
  • MBO4 werk- en denkniveau
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week;
  • Je werkt nauwkeurig, resultaatgericht en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een administratieve en/of commerciële rol!
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie#indebuurt Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO, Universiteit Plaats Venlo Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Fulltime (ervaren) Salarisindicatie Tussen €3.000 en €3.500 Per maand Verantwoordelijk voor Orders verwerken, administratie m.b.t. Sales, ondersteunen van salesafdeling en accountmanagers Gepubliceerd op 08-08-2025Wat ga je doen?Als Commercieel Administratief medewerker in Almelo ga jij aan de slag met het ondersteunen van de afdeling Sales in administratieve werkzaamheden. Hier een aantal taken op een rijtje:
  • Het verwerken van orders en bijhouden van offertjes;
  • Het verwerken van contracten en het inrichten van alle klanten in de systemen;
  • Het controleren en uitvoeren van betalingen;
  • Meedenken hoe het proces nog beter en efficiënter kan worden ingericht.
Waar kom je terecht?Je gaat aan de slag bij een organisatie die IT-gerelateerde oplossingen biedt aan bedrijven door heel Nederland. Met meerdere vestigingen in het land is dit één van de grootste spelers op het gebied van IT-oplossingen. Het bedrijf groeit razendsnel en blijft, gedreven door technologie, voortdurend zoeken naar de best passende oplossingen voor haar klanten.Wat wij bieden
  • Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden en de leukste collega's.
Wat wij vragen:
  • MBO4 werk- en denkniveau
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week;
  • Je werkt nauwkeurig, resultaatgericht en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een administratieve en/of commerciële rol!
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie#indebuurt Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO, Universiteit Plaats Venlo Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Fulltime (ervaren) Salarisindicatie Tussen €3.000 en €3.500 Per maand Verantwoordelijk voor Orders verwerken, administratie m.b.t. Sales, ondersteunen van salesafdeling en accountmanagers Gepubliceerd op 08-08-2025

YoungCapital