Secretaresse - Financieel Advieskantoor Oud-Gastel

Randstad

  • Roosendaal, Noord-Brabant
  • € 2.600-3.800 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
Ben jij de organisatorische duizendpoot die wij zoeken? Heb je een passie voor de financiële sector en wil je graag de spil zijn van een financieel advieskantoor in Oud-Gastel? Dan is dit de perfecte uitdaging voor je! wat bieden wij jou
  • salaris tussen de € 2600,- en € 3800,-
  • opleidingsmogelijkheden
  • kans op een contract!
  • werken in Oud-Gastel
  • 36 tot 40 uur per week
wie ben jijJe bent als secretaresse representatief en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je werkt zeer secuur en bent een kei in organiseren. Je bent initiatiefrijk en pakt zaken proactief aan.
  • Je hebt een MBO-diploma in de richting van administratie of financiën.
  • Je hebt als secretaresse de ambitie om je verder te ontwikkelen binnen de financiële sector en bent leergierig.
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist.
  • Je hebt uitstekende kennis van Microsoft Office en met name Excel.
  • Je hebt als secretaresse kennis van Exact.
wat ga je doenAls secretaresse ben je de eerste persoon die klanten zien als ze binnenlopen. Je hebt geen balie, maar ontvangt klanten vanaf je eigen bureau. Je zorgt voor een warme, professionele ontvangst, biedt ze een kopje koffie aan en haalt de juiste collega voor ze op. Je bent niet alleen het eerste aanspreekpunt voor klanten aan de telefoon, maar ook voor het kantoor in het algemeen.Jouw taken als secretaresse zijn divers en omvatten onder meer:
  • Het ontvangen van klanten en zorgen voor een gastvrije en professionele ontvangst.
  • Het beheren van de agenda's en het inplannen van afspraken.
  • Correspondentiebeheer via e-mail en post (kaartjes opsturen bij verjaardagen ect.).
  • Ondersteunende administratieve taken, zoals het bijhouden van dossiers en het inzien van balansen om financiële ondersteuning te bieden.
  • Facilitaire taken zoals het bestellen van kantoorbenodigdheden, zorgen voor een schone keuken, een opgeruimde vaatwasser en nette werkplekken.
  • Ondersteuning bieden bij de aanname van telefoongesprekken en het doorverbinden naar de juiste collega.
waar ga je werkenJe komt als secretaresse te werken bij een klein administratief advieskantoor in Oud-Gastel. Het kantoor bestaat uit een hecht team van 7 medewerkers. Zij bedienen een groot en divers klantenbestand, dat varieert van particulieren tot grote bedrijven. sollicitatieKan jij niet wachten om te beginnen als secretaresse ? Reageer dan online met motivatie en CV! Heb je nog vragen? Neem dan contact op via 0165-587025 of mail naar roosendaal@nl.randstad.com. Wij kijken uit naar jouw reactie!

Randstad