Administrator
DHO Logistics BV
- Venlo, Limburg
- € 2.300-2.600 per maand
- Vast
- Voltijds
- Van A tot Z administreren van wegtransport zendingen.
- Het verzamelen van alle verplichte documenten en informatie om een zending te behandelen
- Creëren van documentatie (o.a. CMR) volgens de regels
- Het opmaken van hard kopie en digitale bescheiden voor elke zending
- Afhandelen van aanvragen voor klanten
- Zorgen dat uitgaande zendingen bekend zijn
- Boeken van zendingen bij Onze Road Freight Partners
- Opslaan van alle zending verwante kosten in een systeem met naam Sprinter 3000.
- Klant informeren over zending tot het moment van aankomst
- Dagelijks correct afhandelen van werkzaamheden
- Opvolgen van aanvragen van de Douane
- Rapporteren van onregelmatigheden aan de leidinggevende
- Signaleren en rapporteren van kwaliteitsproblemen aan de leidinggevende
- Geven van updates aan klanten over hun zending
- Het regelmatig verzorgen van duidelijke interne communicatie om de zending van de klant zo goed mogelijk te verwerken
- Zorg dragen voor de naleving van het arbeidsvoorwaardenreglement en bedrijfsreglement
- Communiceren met de Planning over ophalen en levering van zendingen
- In overleg met leidinggevende opkomen met vernieuwende oplossingen of nieuwe werkwijzen ter voorkoming van situaties of ter verbetering van de werkzaamheden
- MBO werk- en denkniveau
- Kennis van Microsoft Office computersystemen
- Communicatief vaardig
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van de Turkse taal is een pré
- Zorgvuldig en accuraat
- Stressbestendig
- Zelfstandig
- Teamspeler
- Geen 9-5 mentaliteit
- Uitzicht op vast dienstverband;
- Jaarlijks 24 vakantiedagen;
- Marktconform salaris die naar evenredigheid zal worden berekend op basis van ervaring, opleiding en andere bijzondere eigenschappen;
- Bij verhuizing 2 doorbetaalde vrije dagen;
- Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door het volgen van cursussen en trainingen;
- Elke maand lunch en borrel binnen bedrijf