
Customer Service
- Amersfoort, Utrecht
- € 2.500-2.800 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- Beheren: van de verschillende communicatiekanalen zoals chat, mail en telefoon om klanten optimaal te ondersteunen.
- Adviseren: van klanten over onze regeling en het omzetten van potentiële klantcontacten naar waardevolle leads voor het sales team.
- Onderhouden: en tijdig updaten van ons platform om een soepele dienstverlening te waarborgen.
- Ondersteunen: van collega's uit de sales-, dealer-, marketing- en activatie-teams, waardoor je inzicht krijgt in andere afdelingen.
- Verbeteren: van processen om de dienstverlening continu te optimaliseren en klanttevredenheid te verhogen.
- Een bruto maandsalaris tussen €2.500 en €2.800.
- Een tijdelijk contract met zicht op verlenging.
- Een werkweek van 32 tot 40 uur, fulltime.
- Een 13e maand, 8% vakantiegeld en jaarlijkse winstuitkering.
- 31 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) voor een goede balans.
- Een leasefiets naar keuze met maandelijkse werkgeversbijdrage.
- Een thuiswerkplek en netto thuiswerkvergoeding.
- Een aantrekkelijke pensioenregeling met 20% werkgeversbijdrage.
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Minimaal twee jaar ervaring in klantgerichte functies.
- Goede beheersing van Nederlands; Engels is een pre.
- Ervaring met communicatiekanalen zoals chat, mail en telefoon.
- In staat om negatieve ervaringen positief om te buigen.