
Customer Experience Specialist
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Je levert uitstekende klantenservice bij elk contactmoment
- Je gebruikt tools zoals Salesforce en Slack om informatie bij te houden en effectief te communiceren met je team
- Je lost problemen op en faciliteert constructieve gesprekken tussen onze klanten en partners
- Je gaat zelfverzekerd en met gemak om met een groot aantal klantvragen
- Naast het bieden van ondersteuning, krijg je ook de kans om je commerciële vaardigheden te ontwikkelen door onze salonpartners te adviseren en te helpen hun bedrijf te laten groeien
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands en Engels
- Kennis van extra talen (Frans, Duits) is een pluspunt
- Je hebt oog voor detail, zonder de efficiëntie uit het oog te verliezen
- Je bent goed georganiseerd, plant je dag effectief en behaalt doelen en targets
- Je bent flexibel beschikbaar van maandag t/m vrijdag
- Je hebt een positieve instelling en neemt proactief verantwoordelijkheid voor je werk
- 28 vakantiedagen, plus nationale feestdagen
- Een competitieve maandelijkse bonus op basis van prestaties
- Elke maand een voucher van €40,- via ons voordelenplatform Ben – zodat je ook jezelf kunt verwennen
- Ondersteuning op het gebied van mentale gezondheid via onze samenwerking met OpenUp
- Mogelijkheid om gebruik te maken van het Lease a Bike-plan vanaf je tweede contract
- Deelname aan het pensioenplan bij Bright Pensioen vanaf je tweede contract
- Een extra vrije dag per jaar – de Treat Yourself Well Day – om op te laden en tijd te nemen voor jezelf, op jouw manier 🌿