Senior Servicedeskmedewerker

YoungCapital

  • Oegstgeest, Zuid-Holland
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
Als Senior Servicedeskmedewerker lever je on site support, zet je je ITIL-kennis in en draag je bij aan een professionele internationale werkomgeving.Wat ga je doen?Als Senior Servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en incidenten binnen de organisatie. Je ondersteunt medewerkers on site en zorgt ervoor dat zij snel en professioneel geholpen worden, zodat zij hun werk zonder belemmeringen kunnen uitvoeren.In deze rol combineer je jouw ervaring en kennis van ITIL-processen met een hands-on aanpak. Je houdt je bezig met het analyseren, prioriteren en oplossen van incidenten en verzoeken. Daarnaast denk je actief mee over het verbeteren van processen en draag je bij aan een hoge mate van klanttevredenheid.Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
  • Het aannemen, registreren en oplossen van tweedelijns IT-incidenten en serviceverzoeken (on site en telefonisch);
  • Het bieden van ondersteuning bij hardware, software en randapparatuur;
  • Het monitoren van de voortgang en het bewaken van afgesproken servicelevels;
  • Het documenteren van oplossingen en werkinstructies in de kennisbank;
  • Het meedenken over structurele verbeteringen binnen de servicedesk en IT-processen;
  • Samenwerken met collega’s binnen IT om complexe incidenten en changes op te pakken.
Wat wij bieden
  • Een marktconform salaris op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);
  • Een dienstverband van 32 tot 40 uur per week, met ruimte om je werk en privéleven in balans te houden;
  • 25 vakantiedagen om bij te tanken en op te laden;
  • 8,33% vakantiegeld als extra waardering bovenop je salaris;
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeergelegenheid op locatie;
  • Toegang tot een breed aanbod aan trainingen om jouw kennis en vaardigheden te versterken;
  • Persoonlijke begeleiding en coaching om je professioneel te blijven ontwikkelen;
  • Werken in een professionele en internationale omgeving waar jouw bijdrage direct impact heeft.
Wat wij vragen:
  • Minimaal een afgeronde mbo-4 of hbo-opleiding in de richting van IT;
  • 3 tot 4 jaar aantoonbare ervaring als (senior) servicedeskmedewerker of in on site support;
  • Goede kennis van en/of een certificaat in ITIL (v4 is een pré);
  • Ervaring met het beheren en ondersteunen van Microsoft-omgevingen (Windows 10/11, Office 365, Active Directory);
  • Kennis van hardware en randapparatuur (laptops, printers, mobile devices).
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO Plaats Oegstgeest Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Fulltime (ervaren), Tijdelijke fulltime baan Salarisindicatie €0 Per maand Verantwoordelijk voor Als Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het oplossen van IT-incidenten en serviceverzoeken. Gepubliceerd op 02-09-2025Wat ga je doen?Als Senior Servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en incidenten binnen de organisatie. Je ondersteunt medewerkers on site en zorgt ervoor dat zij snel en professioneel geholpen worden, zodat zij hun werk zonder belemmeringen kunnen uitvoeren.In deze rol combineer je jouw ervaring en kennis van ITIL-processen met een hands-on aanpak. Je houdt je bezig met het analyseren, prioriteren en oplossen van incidenten en verzoeken. Daarnaast denk je actief mee over het verbeteren van processen en draag je bij aan een hoge mate van klanttevredenheid.Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
  • Het aannemen, registreren en oplossen van tweedelijns IT-incidenten en serviceverzoeken (on site en telefonisch);
  • Het bieden van ondersteuning bij hardware, software en randapparatuur;
  • Het monitoren van de voortgang en het bewaken van afgesproken servicelevels;
  • Het documenteren van oplossingen en werkinstructies in de kennisbank;
  • Het meedenken over structurele verbeteringen binnen de servicedesk en IT-processen;
  • Samenwerken met collega’s binnen IT om complexe incidenten en changes op te pakken.
Wat wij bieden
  • Een marktconform salaris op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);
  • Een dienstverband van 32 tot 40 uur per week, met ruimte om je werk en privéleven in balans te houden;
  • 25 vakantiedagen om bij te tanken en op te laden;
  • 8,33% vakantiegeld als extra waardering bovenop je salaris;
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeergelegenheid op locatie;
  • Toegang tot een breed aanbod aan trainingen om jouw kennis en vaardigheden te versterken;
  • Persoonlijke begeleiding en coaching om je professioneel te blijven ontwikkelen;
  • Werken in een professionele en internationale omgeving waar jouw bijdrage direct impact heeft.
Wat wij vragen:
  • Minimaal een afgeronde mbo-4 of hbo-opleiding in de richting van IT;
  • 3 tot 4 jaar aantoonbare ervaring als (senior) servicedeskmedewerker of in on site support;
  • Goede kennis van en/of een certificaat in ITIL (v4 is een pré);
  • Ervaring met het beheren en ondersteunen van Microsoft-omgevingen (Windows 10/11, Office 365, Active Directory);
  • Kennis van hardware en randapparatuur (laptops, printers, mobile devices).
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO Plaats Oegstgeest Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Fulltime (ervaren), Tijdelijke fulltime baan Salarisindicatie €0 Per maand Verantwoordelijk voor Als Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het oplossen van IT-incidenten en serviceverzoeken. Gepubliceerd op 02-09-2025

YoungCapital