
Medewerker financiële administratie
- Terneuzen, Zeeland
- Vast
- Voltijds
- Verwerken en controleren van inkomende facturen;
- Bewaken van betalingstermijnen;
- Contact onderhouden met leveranciers;
- Verzenden van facturen en opvolgen van betalingen;
- Contact met leveranciers over openstaande posten;
- Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen;
- Voorbereiden van financiële rapportages.
- Een afgeronde mbo 4-opleiding (bijv. PDB, MBA of vergelijkbaar);
- Aantoonbare ervaring in financiële administratie, inclusief factuurverwerking en rapportages;
- Kennis van financiële wet- en regelgeving en boekhoudkundige procedures;
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Goed cijfermatig inzicht en het vermogen om zelfstandig én in teamverband te werken;
- Ervaring met het opstellen van financiële rapportages zoals balansen en resultatenrekeningen;
- Ervaring met AFAS en MS365, en kennis van projectadministratie en het rapporteren van projectresultaten (is een absoluut pre voor deze vacature).
deBanenSite