Assistent financieel specialist

Start People

  • Barchem, Gelderland
  • € 2.900-4.000 per maand
  • Tijdelijk
  • Deeltijds
  • 21 dagen geleden
dropdownOpen && $refs.languageDropdownMobile.scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'end' }), 200)" class="flex justify-between shadow-xs rounded cursor-pointer">NederlandsEnglishDeutschpolskiZoekenVacatures Hele siteZoek vacaturesWanneer resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruikt u de pijlen omhoog en omlaag om te bekijken en Enter om te selecteren. Touch-apparaatgebruikers, verkennen door aanraking of met veegbewegingen. Leeg veldToon vacaturesZoek op websiteToon resultaten When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select.Populaire zoekopdrachtenWerkgever'Je doet jezelf tekort als je Open Hiring niet inzet.' In...Werkgever'Je doet jezelf tekort als je Open Hiring niet inzet.' In...Assistent financieel specialist€2.900 - €4.000Vacature nummer: 2025-31374Vacaturedetails
  • • Parttime
  • • Barchem
  • • HBO
Neem contact opVacature informatieWord jij enthousiast van cijfers? Heb jij ervaring met verschillende cao's? Ontdek de functie van assistent financieel specialist!Als assistent financieel specialist werk je nauw samen met een hecht team van professionals. Je houdt je bezig met het samenstellen van jaarrekeningen, het verwerken en controleren van administraties en het adviseren van klanten bij financiële vraagstukken. Daarnaast signaleer je verbeterpunten in administratieve processen en draag je bij aan efficiëntere werkwijzen.Je start met een uitgebreide inwerkperiode waarin je kennismaakt met de systemen, klanten en werkwijze van het kantoor. Je werkt in een informele en ondersteunende omgeving, waar samenwerking en open communicatie centraal staan. Geen dag is hetzelfde dankzij het diverse klantenbestand en de afwisseling in taken. Samen met je collega's zorg je voor een prettige werksfeer en hoogwaardige dienstverlening.Lees meer...Salaris€2.900 - €4.000DienstverbandParttimeOpleidingHBOLocatieBarchemContracttypeVast1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over de functieWord jij enthousiast van cijfers? Heb jij ervaring met verschillende cao's? Ontdek de functie van assistent financieel specialist!Als assistent financieel specialist werk je nauw samen met een hecht team van professionals. Je houdt je bezig met het samenstellen van jaarrekeningen, het verwerken en controleren van administraties en het adviseren van klanten bij financiële vraagstukken. Daarnaast signaleer je verbeterpunten in administratieve processen en draag je bij aan efficiëntere werkwijzen.Je start met een uitgebreide inwerkperiode waarin je kennismaakt met de systemen, klanten en werkwijze van het kantoor. Je werkt in een informele en ondersteunende omgeving, waar samenwerking en open communicatie centraal staan. Geen dag is hetzelfde dankzij het diverse klantenbestand en de afwisseling in taken. Samen met je collega's zorg je voor een prettige werksfeer en hoogwaardige dienstverlening. 1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Wat we je biedenJe krijgt de kans om je carrière verder te ontwikkelen in een ondersteunende en collegiale werkomgeving. Daarnaast ontvang jij:
  • Een salaris tussen € 2.900,- en € 4.000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Direct een contract bij de werkgever in dienst;
  • Parttime of fulltime functie: 24 tot 40 uur per week;
  • Flexibele werktijden en hybride werken mogelijk in overleg;
  • Uitgebreide opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Informele werksfeer met korte lijnen en teamgevoel.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Functie-eisen
  • Afgeronde hbo-opleiding BE of AC, of studerend hiervoor;
  • 3 tot 5 jaar ervaring of gemotiveerde starter met ambitie;
  • Nauwkeurig, analytisch en klantgericht in je werk;
  • Goede communicatieve vaardigheden en leergierige instelling;
  • Affiniteit met financiële rapportages en administratieve processen.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over het bedrijfJe komt te werken bij een middelgroot accountants- en advieskantoor met een sterke regionale binding en een nuchtere mentaliteit. De vestiging in de omgeving uit Lochem bestaat uit een hecht team van ongeveer 15 collega's, die samenwerken in een open en informele sfeer. Deze locatie is goed bereikbaar via Zutphen, Borculo en Neede.Hoewel het kantoor zelfstandig functioneert, maakt het deel uit van een grotere organisatie met in totaal zo'n 70 professionals. Hierdoor profiteer je van de voordelen van een kleinschalig team (persoonlijk contact, korte lijnen, veel zelfstandigheid) en de kennis en ontwikkelmogelijkheden van een groter geheel.De organisatie richt zich vooral op het midden- en kleinbedrijf in de regio en staat bekend om haar persoonlijke aanpak, deskundige ondersteuning en lange klantrelaties. Waarom wil je hier als assistent accountant aan de slag wilt gaan:
  • Samenwerking, open communicatie en betrouwbaarheid staan centraal. Je komt terecht in een team van ervaren professionals;
  • Korte lijnen, zelfstandigheid, collegialiteit en een prettige werksfeer;
  • Van kleine tot grotere ondernemingen uit uiteenlopende sectoren: geen dag is hetzelfde;
  • Heb je ambities? Dan wordt er graag met je meegedacht over de volgende stap.
Solliciteer vandaag nog! Voor vragen kan je contact opnemen met Romy via 0545-750910 of .Wij geloven in gelijke kansen en onze vacatures staan voor iedereen open.Toch nog vragen?Vul het sollicitatieformulier inSchrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.VoornaamAchternaamE-mailadres !\.)@(?!\.)([A-Za-z0-9.-]+\.[A-Za-z]{2,})$" data-val-required="Het verplichte veld E-mailadres is niet ingevuld." id="EmailAddress" name="EmailAddress" placeholder="iemand@example.com" type="text" value="" x-bind="emailInput" /> 0" x-transition.opacity> Bedoelde je ?Bevestig E-mailadresMobiel telefoonnummerVoer een geldig telefoonnummer in. Bijvoorbeeld +31612345678, 0031612345678 of 0612345678.Ik woon in NederlandPostcodeVoer een geldige Nederlandse postcode in die bestaat uit vier cijfers, een spatie en twee letters. Bijvoorbeeld 0000 AA.CV (optioneel)Upload hier jouw CV. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je CV, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je CV dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.Motivatie (optioneel)Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.VerstuurWist je dat...Wij jou persoonlijk begeleiden in jouw zoektocht!Weet je nog niet precies wat je wilt gaan doen maar wil je daar graag in begeleid worden? Meld je dan nu aan en wij gaan je persoonlijk helpen!Ook al gekeken naar deze vacatures?Bekijk snel onze nieuwste vacatures op de website en wellicht vind jij wel direct jouw droombaan!

Start People