Office Coördinator
Marktlink
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Gastvrij en professioneel ontvangen van klanten, relaties en kandidaten;
- Zorgdragen voor een nette ontvangstruimte en vergaderzalen, en collega’s begeleiden in het naleven van de clean desk policy;
- Coördineren van facilitaire zaken zoals bestellingen, postafhandeling, lunchvoorzieningen en kantoorinrichting;
- Verbeteren en structureren van administratieve processen binnen Business Support;
- Ondersteunen van interne afdelingen met administratieve en organisatorische werkzaamheden;
- Begeleiden en inwerken van nieuwe collega’s en stagiairs in werkprocessen en kantoorprocedures;
- Signaleren van knelpunten in de dagelijkse operatie en verbeterinitiatieven doorvoeren;
- Fungeren als vraagbaak en voorbeeld op het gebied van service, structuur en efficiëntie.
- Aantoonbare ervaring als Receptionist, Office Assistant of in een vergelijkbare service- of ondersteunende rol;
- Beschikbaar voor 32 – 40 uur per week;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
- Professioneel, representatief en klantgericht met een proactieve werkhouding;
- Oog voor detail en sterke organisatorische vaardigheden;
- Ervaring met het coördineren van facilitaire zaken;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.
- Je ontvangt een marktconform salaris en jaarlijkse bonus (13/14e maand);
- Onbeperkte vakantiedagen (Work hard. Play hard. Een unieke combinatie van vrijheid en verantwoordelijkheid);
- Interessante investeringsmogelijkheden;
- Pensioenregeling via Aegon;
- HP-laptop en iPhone;
- Vanaf dag één veel verantwoordelijkheid en geweldige collega's;
- Focus op ontwikkeling en leerprogramma's;
- Lunch op kantoor tegen een kleine bijdrage;
- Jaarlijks betaalde ski-reis, Dutch Grandprix van Zandvoort en Marktlink Gala;