Business Controller

High Quality

  • De Kwakel, Noord-Holland
  • € 4.453-6.656 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 9 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Leuk dat je solliciteert! We laten je binnen 2 werkdagen weten of deze rol bij je past.Telefonisch InterviewEén van onze recruiters belt je om de functie te bespreken en een online gesprek in te plannen.Online gesprekIn de online afspraak bespreken we in een uur de functie in detail met je.Gesprek bij opdrachtgever (max. 2)Je gaat langs bij de opdrachtgever, zodat je een compleet beeld van de functie en organisatie krijgt.ContractvoorstelJe ontvangt een aanbod dat je niet kunt weigeren.In dienstEven een handtekening zetten en je nieuwe baan kan beginnen!
  • Business Controller
Business ControllerDen Haag | 36 uur | HBO - WO | € 4400 - € 6750De rol heeft een dekking over heel Nederland, om deze reden zijn er diverse standplaatsen waarvan uit gewerkt kan worden.Als business controller kun je aan de slag binnen het team Business Control van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). Jij bent straks de business partner, oftewel de rechterhand en sparringspartner, voor het regiomanagement voor de opvang van Alleenstaande Minderjarige Vreemdeling (AMV) van de directie Opvang & Begeleiding regio: n.t.b. We hebben het land opgedeeld in vier regio’s (noord, midden-noord, midden-zuid en zuid). Je geeft gevraagd en ongevraagd advies en je adviseert op het gebied van tactische en operationele vraagstukken. Zo houd je je bezig met de begroting en stel je rapportages op. Risico’s worden gemitigeerd en kansen worden benut dankzij jouw signalerende houding en participatie in de ontwikkeling van Planning & Control-werkzaamheden.Om de 2 weken komen de regiomanager bijeen voor een MT vergadering, de locatie hiervan verschilt per keer.Wat je gaat doen
  • Vertalen van de externe begroting vanuit het ministerie naar een doelmatige COA-begroting
  • Onderhouden van contact met collega-BC’ers in andere regio’s (AMV) en de Senior BC voor O&B over kaderstelling, naleving van kaders, advisering en signalering
  • Samenwerken met de HR-adviseur voor integrale advisering aan het AMV regio-MT
  • Participeren in de ontwikkeling van Planning & Control-instrumenten gericht op het behalen van de meerjarendoelen van de organisatie
  • Signaleren wanneer doelstellingen niet worden gehaald, kansen en bedreigingen zich voordoen, en processen of cijfers afwijken
  • Proactief meedenken over bijsturingsmogelijkheden en alternatieven
  • Evalueren van het P&C-beleid en adviseren van het management hierover
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van randvoorwaarden en instrumentarium voor P&C
  • Fungeren als vraagbaak op het gebied van P&C-beleid
Wie ben jij
  • Hbo+/wo-diploma in bedrijfseconomie, accountancy/control, bedrijfskunde of bestuurskunde
  • Kennis van financiële- en bedrijfsvoeringsprocessen
  • Kennis van en ervaring met Planning & Control-instrumenten
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Business Controller op tactisch en operationeel niveau
  • Positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist
  • Afleggen van de Eed of Belofte bij indiensttreding
Interesse?High Quality Recruitment ondersteunt Centraal Orgaan Asielzoekers (COA) exclusief in deze procedure. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen verstuurd worden naar Mike van Duijn, te bereiken via m.vanduijn@high-quality.nl of Mobiel: 06-15 39 71 45Wat je krijgt
  • Salaris: € 4.453 tot € 6.656 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (inschaling afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Dienstverband: jaarcontract met de intentie tot een vast dienstverband bij goed functioneren
  • Individueel Keuzebudget (IKB): 18% van het jaarsalaris, inclusief vakantiegeld (8%) en eindejaarsuitkering (8,3%), in te zetten naar eigen wens
  • Loopbaanbudget (LBB): 1,5% van het salaris voor persoonlijke ontwikkeling en inzetbaarheid
  • Vitaliteitsuren, afhankelijk van leeftijd
  • Flexibiliteit en zelfstandigheid in het uitvoeren van werkzaamheden
  • Hybride werken: deels thuis, deels op kantoor
De rol heeft een dekking over heel Nederland, om deze reden zijn er diverse standplaatsen waarvan uit gewerkt kan worden. * Pensioenregeling via Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW)
  • Inspirerende en collegiale werkomgeving met focus op samenwerking en innovatie
Over de organisatieOp onze afdeling Financiën werken medewerkers verdeeld over vijf teams: Financiële Administratie, Financial Control, Business Control, Inkoop en Bedrijfsadministratie. De collega’s van de afdeling zijn deels werkzaam vanuit het hoofdkantoor aan de Rijnstraat in Den Haag en deels in de regio’s.Je komt te werken binnen het team Business Control. Samen met je collega’s ondersteun en adviseer je het management en de directie. Het team Business Control bestaat uit betrokken en deskundige professionals die nauw samenwerken om de organisatie optimaal te ondersteunen bij het realiseren van haar doelen.Gerelateerde vacaturesHouten | 32 - 40 uur | MBO | € 60 - € 65 per uurVoor onze relatie in Houten zijn we op zoek naar een Interim Debiteurenbeheerder voor 32-40 uur per week. De opdracht is ter overbrugging van een wervingstraject en kan na een inwerkperiode 1 dag hybride opgepakt worden.Amsterdam | 32 uur | MBO - HBO | € 4000 - € 5000Ben jij secuur, proactief en werk je graag in een omgeving waar kwaliteit en vertrouwen centraal staan? Ben je daarnaast op zoek naar een brede functie waarin jij belangrijke factor bent in het crediteurenproces van diverse privé en commerciële entiteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een single family office in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Financieel Medewerker / Crediteurenadministrateur voor 32 uur per week.De Kwakel | 40 uur | HBO - WO | € 5000 - € 6000Ben jij een financieel talent met een stevige basis maar nog niet uitgeleerd? Heb jij de ambitie om door te groeien in een leidinggevende rol én de mentaliteit om écht stappen te zetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een internationaal opererende handelsorganisatie en gevestigd in de Kwakel zoeken wij een fulltime Finance Manager.

High Quality