
Manager - Procurement & Supply Chain Advisory
- Amstelveen, Noord-Holland
- € 5.085-6.230 per maand
- Vast
- Voltijds
- Aansturen en meekrijgen van klanten en junior teamleden. Je hebt richting junior collega’s een coachende en ondersteunende rol in hun professionele groei en ontwikkeling.
- Je bent verantwoordelijk voor de voortgang op een project, het managen van het team en het leveren van resultaten.
- Ontwikkelen van inkoop of supply chain proposities binnen ons team. Dit houdt in dat je je expertisegebied uitdraagt richting collega’s, zodat ze jou weten te vinden, maar ook naar buiten treedt, o.a. door kennisdeling met klanten en potentiële klanten.
- Verbeteren, digitaliseren en implementeren van inkoop- en supply chainprocessen.
- Opstellen business cases voor het verduurzamen van de toeleveringsketen.
- Bijdragen aan het verkrijgen van nieuwe opdrachten.
- Uitvoeren van kostenbesparingsanalyses voor productiebedrijven.
- Ontwerpen en/of uitvoeren van transformaties van inkoop- en supply chain-organisaties.
- Ontwikkelen en implementeren van decarbonisatie strategieën.
- Implementeren van geavanceerde procurement- en supply chain-tools.
- Inrichten van contractmanagementorganisaties.
- Afgeronde relevante Master opleiding zoals bijv: Master in Supply Chain Management.
- Minimaal 6 jaar werkervaring als consultant, adviseur, inkoper, inkoopadviseur, supply chain manager, contractmanager of vergelijkbaar.
- Diepgaande interesse in projecten op het gebied van optimalisatie, implementatie, strategie en analytics en verandermanagement.
- Ervaring in procurement of supply chain domein (of beide!)
- Je bent ambitieus, proactief, communicatief sterk, resultaatsgericht, politiek-bestuurlijk sensitief en een teamspeler
- Vloeiend in zowel Nederlands als Engels
- Brutomaandsalaris tussen € 5.085,- en € 6.230,- afhankelijk van je werkervaring, winstuitkering, een vaste onkostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding van € 2,40 per gewerkte dag.
- Een flexibel pensioen zonder verplichte eigen bijdrage.
- 30 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om meer dagen te kopen of je vakantiedagen te verkopen.
- Bij KPMG werken we hybride, dus een combinatie van zowel thuis als op kantoor.
- Een volledig ingerichte thuiswerkplek.
- Een leaseauto of een mobiliteitsregeling.
- Een laptop en iPhone die je ook privé mag gebruiken.
- Een uitgebreid aanbod van trainingen en opleidingen die bijdragen aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.
- Diversiteitsnetwerken op het gebied van pride, gender, ability, cultural diversity en generations die regelmatig verschillende activiteiten organiseren om verschil te vieren!
- Aandacht voor vitaliteit! Sporten op het kantoor in Amstelveen of korting op een sportschool bij jou in de buurt én toegang tot coaching, gezondheids- en vitaliteitprogramma’s.
- ‘Together’ is één van onze kernwaarden. Je kunt dus rekenen op verschillende sociale activiteiten zoals teamuitjes, borrels en evenementen samen met je collega’s.