Customer service specialist logistiek - Tijdelijk

Randstad

  • Zaltbommel, Gelderland
  • € 2.700-3.500 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
Als customer service medewerker in de logistiek ben je dé redder in nood voor onze klanten. Je lost problemen op, denkt mee en zorgt dat alles soepel verloopt. wat bieden wij jou
  • salaris tussen de € 2700,- & € 3500,-
  • werken in Oud-Gastel
  • tijdelijke contract (einddatum nog onbekend)
  • veel mogelijkheden binnen de organisatie
  • 36 tot 40 uur
wie ben jijJe bent een zelfstandige customer service medewerker die niet bang is om de leiding te nemen. Je weet als customer service medewerker echt van aanpakken en denkt altijd in oplossingen.Verder;
  • heb je minimaal een mbo-diploma en al een jaar ervaring in de logistiek;
  • spreek en schrijf je vloeiend Engels;
  • kun je goed werken met een computer, vooral met Excel;
  • ben je het liefst fulltime beschikbaar.
wat ga je doenJij wordt het gezicht voor deze klant. Je bent het eerste aanspreekpunt voor al hun vragen over het transport en de opslag van hun producten. Je werkt nauw samen met collega's van verschillende afdelingen.Jouw taken als customer service medewerker zijn afwisselend en divers:
  • Je onderhoudt dagelijks contact met je eigen klant via de telefoon en e-mail.
  • Je lost problemen op die zich voordoen in het logistieke proces.
  • Je analyseert gegevens en zorgt voor een kloppende administratie.
  • Je denkt mee over hoe we de processen nog beter kunnen maken.
waar ga je werkenJe werkt als customer service medewerker in een groot en modern logistiek centrum in Oud-Gastel. Dit is een plek waar pakketten vanuit heel de wereld binnenkomen en weer worden verstuurd. Je werkt in een hecht en gezellig team. sollicitatieKan jij niet wachten om te beginnen als customer service medewerker ? Reageer dan online met motivatie en CV! Heb je nog vragen? Neem dan contact op via 0165-587025 of mail naar roosendaal@nl.randstad.com. Wij kijken uit naar jouw reactie!

Randstad