Administratief medewerker DIV

Gemeente Putten

  • Putten, Gelderland
  • € 2.483-3.595 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
Gemeente Putten zoekt voor de afdeling Dienstverlening eenAdministratief medewerker DIVvoor 18 uur per weekGemeente Putten is op zoek naar een nieuwe collega met oog voor detail en talent voor het overzichtelijk maken van informatie. Als administratief medewerker DIV ben je de spil voor het publiceren van informatie die is vastgelegd en gearchiveerd in onze systemen. Een belangrijk deel van je werk is het opzoeken en ordenen van informatie om deze informatie vervolgens te anonimiseren en publiceren.Wat ga je doen?
Bij de gemeente Putten wordt de informatie beheert in papieren vorm en in systemen. Een gedeelte daarvan moet openbaar gemaakt worden zoals verordeningen besluiten van algemene strekking etc. Het kan ook zijn dat iemand op verzoek om openbaar making vraagt. Hiervoor dienen de gegevens opgezocht te worden. Daarna wordt de informatie gepubliceerd. Voor het terugvinden van de informatie is daarom een goede toegankelijkheid noodzakelijk. Voor het publiceren dienen de persoonsgegevens geanonimiseerd te worden in de documenten.De volgende werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:
  • Je weet uit de hoeveelheid informatie de juiste informatie te vinden;
  • De informatie wordt anoniem gemaakt volgens de wettelijke richtlijnen;
  • Voor verordeningen zorg je dat de informatie in de juiste formats worden gezet en daarna gepubliceerd worden;
  • Je maakt indexen op bestanden;
  • Je houdt je ook bezig met het onderhouden van collecties die extra inzicht verschaffen over gemeente Putten;
  • Je hebt contact met interne gebruikers.
Waar kom je te werken?
De afdeling Dienstverlening bestaat uit circa 55 medewerkers en wordt gevormd door vier teams: Serviceportaal, DIV & Control, Bestuur & Management en Basisregistraties. Het team DIV & Control bestaat uit circa 15 collega's. Deze collega's zijn gedreven en betrokken. Het enthousiasme is voelbaar binnen het gemeentehuis.Wat bieden wij jou?
  • Een uitdagend en afwisselend takenpakket in een fijne organisatie.
  • Een tijdelijke aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • De functie is gewaardeerd in salarisschaal 6 (cao Gemeenten) en het salaris bedraagt minimaal € 2.483,00 en maximaal € 3.595,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. De inschaling vindt in eerste instantie plaats in de aanloopschaal, tenzij je aantoonbaar al op het gewenste niveau functioneert.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: opname in het ABP-pensioenfonds en een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris waarin je keuzes kunt maken die passen bij jouw persoonlijke wensen en doelen.
  • Goede ontwikkelmogelijkheden: de gemeente Putten kent een ruim opleidingsbudget.
Wat vragen we?
Wij zijn op zoek naar een collega die het leuk vindt om orde op zaken te stellen en hier zijn/haar weg in weet te vinden.Daarnaast vinden we het belangrijk dat je:
  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je kunt zowel goed samenwerken als zelfstandig werken;
  • Je werkt gestructureerd en weet het overzicht te bewaren;
  • Je hebt kennis van de archiefwet en van de VNG-archiefcode;
  • Je bent digitaal vaardig en weet systemen op de juiste manier in te zetten;
  • Je hebt affiniteit met de gemeentelijke organisatie en bij voorkeur al opgedane kennis van de diverse gemeentelijke processen.
Wie zijn wij?
Putten is een groen, gastvrij en ondernemend dorp op de Veluwe met ruim 24.000 inwoners. De ruim 160 medewerkers zetten zich in om het beleid van het gemeentebestuur uit te voeren en om op een klantgerichte wijze de inwoners van Putten te informeren en te begeleiden bij verzoeken.De gemeente Putten ontwikkelt zich tot een maatschappelijk waardevol partner. Het partnerschap wil zeggen dat we samenwerking belangrijk vinden: samenwerking met burgers, instanties, verenigingen, instellingen, bedrijven en andere overheden. Dat vraagt om een actieve houding van ons. Het partner zijn betekent ook dat we naast elkaar staan en niet boven elkaar. Het begrip waardevol drukt uit dat onze partners in samenwerking met ons een toegevoegde waarde zien. Onze kernwaarden zijn: Gastvrijheid, Moed, Ontvankelijkheid en Plezier.Ben je enthousiast?
Heb je belangstelling voor deze functie? Reageer dan voor 15 september 2025 via .Neem contact op
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nick Arends, afdelingsmanager Dienstverlening of Jan Willem Rip, Beleidsmedewerker/Archivaris via telefoonnummer 0341 359 611.Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Gemeentebanen