Assistant 2 - EBSA assurance - AMS
EY
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Backoffice; verzorgen van een efficiënte en goed geregelde backoffice voor de toegewezen (Associate) Partners. (Standaard secretariële taken zoals: (complex)agendabeheer, beheer e-mail- en telefoonverkeer, (elektronisch)archiveren, inkomende post en office management).
- Organisatie; verschillende werkzaamheden op facilitair gebied, zoals het reserveren van vergaderzalen, aanmelden van bezoekers. Maar ook ondersteuning bij het organiseren van evenementen en het plannen van reizen is een onderdeel van de taken.
- Ondersteuning: afhandelen of assisteren van/bij voorkomende werkzaamheden op het gebied van QRM, CRM, financiële overzichten, declaraties en urenregistratie.
- Algemeen: vraagbaak voor (Associate) Partners en collega's, het signaleren van (sociale) aandachts- en actiepunten in de organisatie, hands-on mentaliteit, flexibel.
- Interesse in het secretariële vakgebied.
- Hospitality-vaardigheden.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Goede beheersing van en nieuwsgierigheid naar moderne technologie.
- Goede communicatieve vaardigheden, oplossingsgericht en stressbestendig.
- Ervaring hebben in een signalerende rol om processen goed te laten verlopen.
- Ontvang regelmatig constructieve feedback als onderdeel van ons Leiderschap en Ontwikkelingsproces; support, coaching en feedback van counselors en het plannen van