
Customer Success Manager
- Amsterdam, Noord-Holland
- € 3.609 per maand
- Vast
- Voltijds
- Relatieopbouw en -verdieping: Je bouwt sterke, duurzame relaties op met belangrijke stakeholders binnen de klantorganisatie en bent hun vertrouwde adviseur.
- Strategisch klantadvies met financieel inzicht: Je verdiept je in de strategische en financiële doelen van de klant en helpt hen te bepalen hoe onze oplossingen hier optimaal aan kunnen bijdragen en een positieve ROI genereren.
- Adoptie, waardecreatie én financiële impact: Je bent gefocust op het stimuleren van de adoptie van onze diensten en toont de klant de concrete waarde én de financiële voordelen die wij leveren.
- Identificeren van groeikansen met financieel perspectief: Je signaleert mogelijkheden voor upselling en cross-selling in samenwerking met het accountmanagementteam, door de behoeften én het budget van de klant te begrijpen en de potentiële financiële meerwaarde te presenteren.
- Feedback, verbetering én rapportage van klantwaarde: Je verzamelt feedback van klanten en werkt nauw samen met interne teams om de dienstverlening continu te verbeteren en de gerealiseerde klantwaarde, inclusief financiële resultaten, te rapporteren.
- Een bruto salaris van € 3.609,- per maand;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- Opleidingen, certificaten en doorgroeimogelijkheden;
- Veel ruimte voor innovatie en eigen inbreng;
- De mogelijkheid tot minimaal 1 dag per week hybride werken.
- Minimaal een hbo-diploma;
- Ervaring met het begrijpen van klantbehoeften en het vertalen daarvan naar concrete acties en oplossingen;
- Aantoonbare affiniteit met het opbouwen en versterken van klantrelaties en een sterke focus op klanttevredenheid en -succes is een pre;
- Een ondernemende en zelfstandige werkhouding, gecombineerd met uitstekende samenwerkingsvaardigheden om effectief met interne en externe stakeholders te schakelen.
- Relatieopbouw en -verdieping: Je bouwt sterke, duurzame relaties op met belangrijke stakeholders binnen de klantorganisatie en bent hun vertrouwde adviseur.
- Strategisch klantadvies met financieel inzicht: Je verdiept je in de strategische en financiële doelen van de klant en helpt hen te bepalen hoe onze oplossingen hier optimaal aan kunnen bijdragen en een positieve ROI genereren.
- Adoptie, waardecreatie én financiële impact: Je bent gefocust op het stimuleren van de adoptie van onze diensten en toont de klant de concrete waarde én de financiële voordelen die wij leveren.
- Identificeren van groeikansen met financieel perspectief: Je signaleert mogelijkheden voor upselling en cross-selling in samenwerking met het accountmanagementteam, door de behoeften én het budget van de klant te begrijpen en de potentiële financiële meerwaarde te presenteren.
- Feedback, verbetering én rapportage van klantwaarde: Je verzamelt feedback van klanten en werkt nauw samen met interne teams om de dienstverlening continu te verbeteren en de gerealiseerde klantwaarde, inclusief financiële resultaten, te rapporteren.
- Een bruto salaris van € 3.609,- per maand;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- Opleidingen, certificaten en doorgroeimogelijkheden;
- Veel ruimte voor innovatie en eigen inbreng;
- De mogelijkheid tot minimaal 1 dag per week hybride werken.
- Minimaal een hbo-diploma;
- Ervaring met het begrijpen van klantbehoeften en het vertalen daarvan naar concrete acties en oplossingen;
- Aantoonbare affiniteit met het opbouwen en versterken van klantrelaties en een sterke focus op klanttevredenheid en -succes is een pre;
- Een ondernemende en zelfstandige werkhouding, gecombineerd met uitstekende samenwerkingsvaardigheden om effectief met interne en externe stakeholders te schakelen.