Communicatie Specialist

Aon

  • Rotterdam, Zuid-Holland
  • € 3.200-4.000 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 dag geleden
Job Description:Communicatie SpecialistRotterdam | 36 – 38,75 uur per week | €3.200 - €4.000 | hybrideAls communicatie specialist ben je verantwoordelijk voor het vertalen van groei- en retentie-initiatieven naar aansprekende, relevante en impactvolle communicatie uitingen. In samenwerking met diverse stakeholders en andere specialisten binnen het team worden succesvolle campagnes ontwikkeld, gerealiseerd en geëvalueerd.Je zorgt ervoor dat de communicatiedoelstellingen van de campagnes worden behaald door de juiste boodschap aan de juiste doelgroep, via het juiste kanaal en op het juiste moment te versturen.Dit ga je doenHet betreft een veelzijdige functie waarin veel creativiteit gevraagd wordt. Je bent verantwoordelijk voor:
  • Vertalen van business plannen naar gerichte communicatiecampagnes.
  • Creëren, afstemmen, uitvoeren en evalueren van verschillende soorten communicatiecampagnes, zoals servicecommunicatie, cross-sell en klantgerichte updates.
  • Opzetten en optimaliseren van e-mailmarketingcampagnes, waarbij je zorgt voor relevante en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
  • Schrijven van diverse copy zoals nieuwsbrieven, e-mail, social media.
  • Bewaken van consistentie in tone of voice/visuals in alle uitgaande klantcommunicatie.
  • Adviseren en ondersteunen bij communicatievraagstukken, zoals de keuze van communicatiemiddelen en het ontwikkelen van een heldere storyline.
  • Beheer en ontwikkeling van de klantcommunicatie kalender, samen met je teamleden.
  • Opstellen van het communicatie(jaar)plan in samenwerking met het team.
Hier kom jij te werkenHet team bestaat uit o.a. acht communicatie, customer experience- en online marketing professionals die zich focussen op de zakelijke markt. Wij bedenken en realiseren diverse activiteiten en campagnes op het gebied van groei en behoud, passend bij onze doelgroepen. Wij werken volgens ‘het nieuwe werken’, dit betekent dat je autonoom werkt, de vrijheid krijgt om je eigen dag in te delen en de mogelijkheid krijgt om vanuit huis te werken en je tijd flexibel in te kunnen delen. Wij werken minimaal 2 dagen in de week samen op kantoor.Dit ben jijJe staat stevig in je schoenen en hebt een duidelijke visie op communicatie en customer engagement. Je hebt een ijzersterke pen en een hands-on mentaliteit. Je hebt ruime ervaring met het schrijven van (online) teksten. Zo is het verzorgen van de content voor landingspagina’s of klantberichten voor jou geen enkel punt.
  • Je hebt een hbo-diploma, bij voorkeur in de richting van communicatie, journalistiek of marketing (NIMA).
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als (B2B) communicatie specialist. Ervaring binnen de financiële sector is een pre.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met e-mailmarketing en contentcreatie.
  • Je bent een echte teamplayer, werkt nauwkeurig en bent oplossingsgericht.
  • Je bent gedreven en resultaatgericht.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
  • Je krijgt energie van schrijven en weet complexe vak- of branchegerichte informatie om te zetten in begrijpelijke klantcommunicatie.
  • Je bent creatief, proactief en klantgericht.
Dit verzekeren wijEen zelfstandige en dynamische baan met volop ruimte en mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. De salarisindicatie voor deze functie ligt tussen de €3.200,- en € 4.000,- bruto per maand op basis van jouw opleiding, ervaring en kennis.Omdat wij bij Aon geloven dat niemand hetzelfde is bieden we naast het vaste bruto maand salaris ook een flexibele salariscomponent van 19,21% van het bruto maandsalaris. Dit percentage kun je maandelijks extra laten uitbetalen of bijvoorbeeld extra verlofdagen aankopen. De keuze is aan jou.Bij Aon werken wij met het Smart Working model, dit is gebaseerd op het principe dat collega’s werken op de beste plaats om onze klanten en elkaar optimaal te kunnen bedienen. Een hoeksteen van deze strategie is onze hybride omgeving, wat betekent dat onze collega’s flexibel kunnen werken (thuis, op kantoor of op een andere locatie).Daarnaast bieden we:
  • Een aantrekkelijke bonusregeling
  • Premievrij pensioen (dus geen eigen bijdrage)
  • Aon Wellbeing Day’s
En nu?Wil je graag meer inhoudelijke informatie over deze vacature? Dat kan. Maureen Adams, Manager Customer Engagement Management, staat je graag te woord via 06- 53 72 85 42. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kan je het best schakelen met Guus Kersten, Recruitment via 06- 51 21 58 99.Na je sollicitatie:
  • Ontvang je meteen een bevestiging in je inbox.
  • Binnen 2 werkdagen neemt onze recruiter Guus Kersten contact met je op.
Om de integriteit van onze medewerkers te garanderen zal een positieve uitslag van de Pre Employment Screening voorwaarde zijn voor indiensttreding.Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.#LI-GK1#LI-HYBRID2565139

Aon