
Receptionist(e) / Administratief Medewerker / (24-32h)
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Als secretarieel medewerker heb je een belangrijke rol binnen het bedrijf. Je bent het gezicht van de organisatie, onderdeel van het support team en zorgt ervoor dat alles binnen de organisatie soepel verloopt. Hierbij zijn sociale en organisatorische skills essentieel.
- Je zorgt ervoor dat het kantoor er ten alle tijden netjes uit ziet en neemt onze Clean Desk Policy in acht.
- Je ontvangt onze klanten en meldt ze aan, bent verantwoordelijk voor o.a. ons telefoonverkeer, post, (vergader)ruimtes, agendabeheer, het boeken van reizen, het bestellen van kantoorartikelen. Ook bij een (intern) evenement zorg jij dat alles soepel verloopt.
- Jij zal ook nauw samenwerken met onze Recruitment en HR afdeling en hen ondersteunen bij alle zaken die met onze nieuwe starters te maken hebben. Zoals het aanvragen van een laptop bij onze IT afdeling en het bestellen van een mobiele telefoon. Personen uit het buitenland helpen met inplannen van een afspraak bij de Gemeente voor een BSN Nummer. Het versturen van informatie e-mails. Bestellen van visitekaartjes en PPE. Jij zorgt dat alles klaar staat op de eerste werkdag en zal een rondleiding geven op kantoor en helpen met het opstarten. Door jou zal iedereen een vliegende start maken.
- Je beheert agenda's, boekt vergaderingen en (externen) vergaderruimtes, en ondersteunt de business unit met ad-hoc werkzaamheden zoals het opmaken van PowerPointpresentaties of het verwerken van gegevens in Excel.
- Omdat je flexibel bent kun je af en toe ook met ad-hoc werkzaamheden te maken krijgen zoals het kopiëren/printen, inbinden, vertalen, formatteren en samenvoegen van documenten en presentaties. Je ondersteunt het Management Team en het Support Team waar nodig. Je werkt nauw samen met de Office Manager, Executive Assistant, Team Assistant.
- Relevante werkervaring (of een stage), bijvoorbeeld als host, telefonist, receptionist en/of secretarieel medewerker.
- Vloeiend in Nederlands én Engels, zowel in woord als geschrift.
- Een mbo4 of hbo afgeronde opleiding in secretariële/administratieve richting.
- Ervaring in bovenstaande werkzaamheden.
- Gedegen kennis van MS Office, met name Excel, Word en PowerPoint is noodzakelijk.
- Als gezicht van de organisatie ben je behulpzaam en benaderbaar, communicatief sterk, heb je een hands-on mentaliteit en ben je stressbestendig.
- Aangezien er ook een aantal administratieve en maandelijks terugkerende taken in jouw pakket vallen, is het belangrijk dat je gestructureerd je eigen werk kan indelen.
- Je woont in (de omgeving van) Amsterdam.