Senior Customer Service

DSV

  • Moerdijk, Noord-Brabant
  • € 2.638-3.864 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 dagen geleden
Job Req Number: 97163
Time Type: Full TimeMove forward als Senior Customer Service Representative bij DSV in MoerdijkBen jij een ervaren customer service professional met oog voor processen én mensen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor je. In deze rol ben jij de spil tussen klant, collega en operatie. Jij houdt het overzicht, stuurt bij waar nodig en zorgt dat alles op rolletjes loopt van eerste contact tot succesvolle levering.Jij krijgt het voor elkaarJe beheert de workflow binnen jouw team en behandelt escalaties. Je volgt nauwgezet de KPI's op en zorgt voor heldere communicatie tussen de supervisor en jullie team. In de functie van senior customer service representative start je op onze huidige site in Moerdijk. Begin 2026 zullen wij starten met de verhuizing naar onze nieuwe site op Logistiek Park Moerdijk. Een warehouse van 240.000 m2 en het grootste aaneengesloten warehouse van de Benelux en jij draagt hieraan bij: Jij werkt eraan mee.Hoe je dit doet? Dagelijkse taken omvatten het opvolgen van KPI's, het behandelen van recaps en het voorbereiden van wekelijkse en maandelijkse rapportages. Deze dynamische rol vereist dat je flexibel kunt inspelen op onverwachte situaties. Dit krijg jij voor elkaar door:
  • maandelijkse controle van facturen, samen met je supervisor;
  • het voeren van OBR's en MBR's, wanneer de supervisor afwezig is;
  • leiderschap tonen als de schakel tussen de customer service supervisor en jullie team van 15 collega's;
  • continu werken aan procesverbetering om de efficiëntie te verhogen.
Jouw team valt binnen DSV op door jullie internationale karakter. Je komt te werken met collega's uit verschillende landen en met verschillende culturen. Eén ding hebben jullie gemeen, dat is jullie passie voor customer service en jullie drive. Klanttevredenheid is belangrijk, maar plezier in jullie werk des te meer!Wij zijn DSV, wij groeienDSV is een wereldwijde leverancier van transport en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 90 landen en een groeiend netwerk van partners, is er geen plek ter wereld die we niet kunnen bereiken via transport door de lucht, over zee, per spoor, via koeriers of over de weg of waar we opslag in magazijnen kunnen bieden.En om dat allemaal te doen in zo'n dynamische markt, samen met een heleboel getalenteerde collega's, is echt fantastisch! Aldus, Melissa Viellevoije, Manager OperationsIn Nederland werken we vanuit ruim 25 vestigingen, met meer dan 3.000 collega's. Samen gaan we de uitdaging aan die een snel veranderende omgeving met zich meebrengt. We nemen snelle beslissingen op elk niveau en bundelen ambitie en teamwerk. Zo komen wij vooruit en maken we samen het verschil.Jij brengt mee
  • passie voor het vak! Dit weet je ook over te brengen op anderen. Daarnaast breng je natuurlijk enkele jaren ervaring binnen een customer service gerelateerde rol mee;
  • uitstekende beheersing van de Engelse taal;
  • kennis van warehouse processen, zoals inbound-, outbound- en value added logistieke processen;
  • goede beheersing van MS Office pakket en ervaring met een warehouse management systeem;
  • leiderschap skills, je stelt prioriteiten, weegt risico's af en bent communicatief sterk.
Het telt allemaal mee voor deze vacature van senior customer service representative in Moerdijk. Verder is het natuurlijk belangrijk dat jij je bij ons thuis voelt. Dat gaat zeker goed als je graag doorpakt, lef hebt en met DSV mee wil groeien.Jij krijgtWerken bij DSV betekent werken bij één van de topspelers in de logistieke markt. DSV is ondernemend, competitief en wil altijd groeien als organisatie. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die met ons mee willen groeien. Naast een uitdagende baan in een internationale omgeving bieden wij ook nog:
  • een salaris dat afgestemd op kennis en ervaring die jij meebrengt, tussen de €2638,13 en de €3864,11 bruto per maand;
  • 24 vakantiedagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%;
  • toegang tot kennis en training via onze DSV Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad.
Move forwardStuur jouw cv met motivatie of laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op. Nog vragen over deze vacature? Onze corporate recruiter Vera Buijs beantwoordt al je vragen via 06 16 08 45 30 ofDSV - Global transport and logisticsWorking at DSV means playing in a different league.As a global leader in transport and logistics, we have been on an extraordinary journey of growth. Let's grow together as we continue to innovate, digitalise and build on our achievements.With close to 160,000 colleagues in over 90 countries, we work every day to offer solid services and meet our customers' needs and help them achieve their goals. We know that the best way to achieve this is by bringing in new talent, fresh perspectives and ambitious individuals like you.At DSV, performance is in our DNA. We don't just work - we aim to shape the future of logistics. This ambition fuels a dynamic environment built on collaboration with world-class team players, accountability and action. We value inclusivity, embrace different cultures and respect the dignity and rights of every individual. If you want to make an impact, be trusted by customers and grow your career in a forward-thinking company - this is the place to be.Start here. Go anywhereVisit and follow us on and .open/closeJob familie: Customer ServiceSenior Customer ServiceMoerdijk

DSV